خانهاخبار
اینستاگرام سرانجام امکان افزودن بیش از یک لینک به بایو را فراهم کرد

اینستاگرام سرانجام امکان افزودن بیش از یک لینک به بایو را فراهم کرد

شبکه اجتماعی اینستاگرام سرانجام به کاربران اجازه خواهد داد تا بیش از یک لینک را به بخش بایو خود اضافه کنند.
۱۴۰۲/۱/۳۰

اینستاگرام که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است؛ سرانجام قابلیت افزودن بیش از یک لینک به بخش بایو را فراهم خواهد کرد. این خبر، توسط رئیس متا یعنی «مارک زاکربرگ» اعلام شده و به گفته وی، عده بسیار زیادی از کاربران آن را درخواست کرده بودند.

image

 

اگر هم اکنون به صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام رفته و بخش ویرایش پروفایل را انتخاب کنید؛ با منوی جدید افزودن لینک‌ها مواجه خواهید شد. این منو، به کاربران اجازه داده تا حداکثر پنج لینک را در پروفایل خود به نمایش بگذارند. لازم به ذکر بوده که بخش بایو در نگاه اول، تنها یک لینک را به نمایش گذاشته و وجود لینک‌های بیشتر را به کاربر اطلاع می‌دهد؛ سپس کاربر می‌تواند تا با لمس بخش بایو، به سایر لینک‌ها نیز دسترسی پیدا کند.

تا به حال، کاربران و کسب‌ و کار‌های اینستاگرامی برای افزودن لینک‌های اضافی به بایو خود، از سرویس‌های سوم شخص مانند Linktree استفاده می‌کردند. این پروسه برای چنین امر ساده‌ای، بسیار زمان‌بر بوده و نیاز به ثبت نام در سرویس‌های ذکر شده، اضافه کردن لینک‌ها به آن و سپس اضافه کردن لینک میان‌بر به بایو، گزینه چندان کاربر پسندی نبود. البته، این سرویس‌ها نقاط مثبتی نیز داشته و برای مثال، به کاربران اجازه افزودن بیش از پنج لینک و همچنین شخصی سازی صفحه لینک‌های خود را می‌دهند.

image

 

درباره اضافه شدن این قابلیت به شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام چه فکر می‌کنید؟ آیا شما نیز از این محدودیت اینستاگرام ناراضی بودید و یا این امر برایتان اهمیت چندانی ندارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)