خانهاخبار
تراشه به کار رفته در وان پلاس Ace 2V رسما اعلام شد

تراشه به کار رفته در وان پلاس Ace 2V رسما اعلام شد

میان‌رده پرمیوم وان پلاس در تاریخ ۱۶ اسفند معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

دیروز وان پلاس به طور رسمی تایید کرد که گوشی وان پلاس Ace 2V در تاریخ ۷ مارس مصادف با ۱۶ اسفند در چین معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند چینی با تایید گزارش‌ها و شایعات قبلی اعلام کرد که این گوشی میان‌رده پرمیوم با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ عرضه خواهد شد. 

image

 

در حال حاضر،‌ وان پلاس دیگر مشخصات فنی گوشی وان پلاس Ace 2V را اعلام نکرده است ولی به لطف اطلاعات قرار گرفته در دو بنچمارک گیک‌بنچ و آنتوتو می‌دانیم که این گوشی از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5X بهره خواهد برد. به علاوه، میان‌رده وان پلاس به حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 مجهز است. البته انتظار می‌رود این گوشی در کانفیگ‌های حافظه رم و حافظه داخلی بیشتری عرضه شود. مطابق انتظار، وان پلاس Ace 2V‌ با اندروید ۱۳ روانه بازار خواهد شد. وان پلاس Ace 2V در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک گیگ‌بنج به ترتیب امتیازهای ۱۷۳۰ و ۴۵۸۸ را کسب کرده است.  

image

وان پلاس Ace 2V

شایان ذکر است که وان پلاس Ace 2V‌ اخیرا نیز در لیست گواهی بلوتوث SIG قرار گرفت و مشخص شد که این گوشی از بلوتوث نسخه ۵٫۳ پشتیبانی خواهد کرد. از آنجایی که وان پلاس Ace 2V نسخه تراشه دایمنسیتی وان پلاس Ace 2 محسوب می‌شود، این دو گوشی احتمالا از نظر اکثر مشخصات فنی مشابه یکدیگر خواهند بود. البته شایعات اذعان داشته‌اند که وان پلاس Ace 2V به جای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ ۱۰۰ واتی نسخه اسنپدراگون از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ ۸۰ واتی بهره خواهد برد. البته این گوشی از طراحی متفاوتی در مقایسه با نسخه اسنپدراگون برخوردار خواهد بود و در دو رنگ نیز عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)