خانهاخبار
وان پلاس Ace 2 نسخه مدیاتک در اولین تصویر لو رفته دیده شد

وان پلاس Ace 2 نسخه مدیاتک در اولین تصویر لو رفته دیده شد

وان پلاس Ace 2 نسخه مدیاتک قرار است طراحی متفاوتی با وان پلاس Ace 2 قبلی داشته باشد که پیش‌تر معرفی شده بود.
۱۴۰۱/۱۲/۷

وان پلاس اوایل این ماه گوشی وان پلاس Ace 2 را در چین با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی کرد اما حالا قرار است نسخه جدید این گوشی با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 هم معرفی شود. وان پلاس هنوز اطلاعات زیادی درباره این نسخه جدید منتشر نکرده اما به لطف اطلاعاتی که لو رفته، حالا می‌داینم که ظاهر این گوشی به چه شکل خواهد بود.

عکس‌هایی که از این گوشی لو رفته، وان پلاس ایس ۲ مدیاتکی را در رنگ مشکی نشان می‌دهد. طراحی این نسخه نیز نسبت به نسخه اسنپدراگونی تخت‌تر شده و در بخش پشتی شاهد ۴ دایره هستیم که دوتا از آن ها، ۳ دوربین بخش پشتی را در خود جای داده‌اند. در لبه سمت راست این گوشی نیز شاهد اسلایدر وضعیت صدا یا همان Alert Slider هستیم و زیر آن دکمه پاور هم دیده می‌شود.

image

با توجه به شایعات، گویا دوربین اصلی این نسخه قرار است از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OV64M به جای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 نسخه اسنپدراگونی بهره ببرد. سرعت شارژ این گوشی نیز نسبت به نسخه اسنپدراگونی کمتر شده و از ۱۰۰ وات به ۸۰ وات رسیده است. به جز این موارد، گفته شده که باقی مشخصات این گوشی با نسخه اسنپدراگونی یکسان است.

نسخه اسنپدراگونی این گوشی در کشور هند با اسم وان پلاس ۱۱ آر معرفی شده بود و حالا باید ببینیم آیا این نسخه مجهز به چیپست مدیاتک را در دیگر کشورها خواهیم دید یا خیر. شاید این محصول را با اسم سری نورد در باقی بازارها هم ببینیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)