خانهاخبار
اپل آپدیت‌های جدید iOS، iPadOS و watchOS را منتشر کرد

اپل آپدیت‌های جدید iOS، iPadOS و watchOS را منتشر کرد

شرکت اپل به تازگی نسخه‌های جدید iOS 16.3.1، iPadOS 16.3.1 و watchOS 9.3.1 را در دسترس کاربران قرار داده است.
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

شرکت اپل در شب گذشته، آپدیت‌های جدید iOS 16.3.1 برای آیفون، iPadOS 16.3.1 برای آیپد و نهایتا watchOS 9.3.1 برای اپل واچ را منتشر کرد. این آپدیت‌ها، شامل تغییرات چندانی جدی نبوده و عمدتا به رفع باگ‌ها و حل مشکلات جزئی می‌پردازند.

image

 

بگذارید در ابتدا به سراغ iOS 16.3.1 برویم؛ اپل در این آپدیت، باگی که موجب از کار افتادن تنظیمات آی‌کلاود می‌شد را برطرف کرده است. یکی دیگر از تغییرات صورت گرفته در این نسخه، رفع باگی مربوط به سیری بوده که درخواست‌های کاربران برای باز کردن اپلیکیشن Find My را نادیده می‌گرفت.

در نهایت، اپل عملکرد سیستم تشخیص تصادفات که در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس قرار داشته را نیز بهبود بخشیده است. از زمان عرضه سری آیفون ۱۴ پرو، بازخورد‌ها به عملکرد سیستم تشخیص تصادفات اپل چندان مثبت نبوده‌‌اند؛ زیرا این سیستم به طور مدام فعالیت‌هایی چون اسکی و یا سوار شدن به ترن هوایی را نیز به عنوان تصادف تشخیص داده و با سرویس‌های امدادی تماس می‌گیرد!

برای نصب آپدیت iOS 16.3.1 در گوشی‌های آیفون، باید به بخش Settings رفته و سپس وارد بخش General و نهایتا Software Update شوید.

image

 

وقت آن رسیده که نگاهی نیز به تغییرات صورت گرفته در iPadOS 16.3.1 بیاندازیم؛ لیست تغییرات این آپدیت نیز چندان گسترده نبوده و تفاوت خاصی با iOS 16.3.1 ندارد. به گفته اپل، این آپدیت مشکل از کار افتادن تنظیمات آی‌کلاود را حل کرده و سیری نیز مجددا امکان باز کردن اپلکیشن Find My را پیدا کرده است. همانند گوشی‌های آیفون، برای نصب آپدیت در آیپد نیز باید به بخش Settings مراجعه کرده و سپس وارد General و نهایتا Software Update شوید.

در پایان، نوبت به آپدیت watchOS 9.3.1 رسیده که برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ منتشر شده است. لیست تغییرات این آپدیت، هیچگونه اطلاعات مفیدی را به همراه نداشته و تنها به رفع باگ‌ها و بهبود ثبات و امنیت دستگاه اشاره می‌کند. در هر صورت، بهتر است که هر چه زودتر این آپدیت را نیز روی ساعت هوشمند خود نصب کنید.

image

 

برای نصب آپدیت به طور مستقیم روی اپل واچ، کاربران باید به بخش Settings رفته و وارد General و سپس Software Update شوند. امکان نصب این آپدیت توسط اپلیکیشن اپل واچ روی گوشی‌های آیفون نیز وجود دارد. برای نصب این آپدیت از طریق اپلیکیشن اپل واچ، باید وارد بخش My Watch شده و سپس به بخش General و نهایتا Software Update بروید.

image

 

درباره آپدیت‌های جدید منتشر شده برای آیفون، آیپد و اپل واچ چه فکر می‌کنید؟ آیا انتظار تغییرات بیشتری را در این نسخه داشتید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)