خانهاخبار
آیفون ۱۵ معمولی و پلاس هم از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود!

آیفون ۱۵ معمولی و پلاس هم از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود!

امسال در سری آیفون ۱۴ معمولی و پلاس شاهد دوربین اصلی نسخه‌های پرو نسل قبل بودیم. در سری بعدی آیفون هم این موضوع تکرار خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

سال ۲۰۲۳ به تازگی آغاز شده و به همین دلیل، شایعات پیرامون آیفون‌های جدید هم از گوشه و کنار شنیده می‌شود. آقای Jeff Pu از تحلیلگران موسسه Intl Tech Research معتقد است که گوشی‌های جدید اپل، مخصوصا آیفون ۱۵ و نسخه پلاس با بهبود دوربین چشمگیری روبرو خواهند شد.

وی در مصاحبه‌ای با وب سایت 9to5Mac از پیش بینی‌های خود در خصوص آیفون‌های جدید گفته است. در حالی که آيفون ۱۴ و نسخه پلاس به دلیل برخورداری از سخت افزار نسخه پیشین با اقبال عمومی خوبی مواجه نشدند، اما به نظر می‌رسد که قضیه برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس جور دیگری خواهد بود.

او معتقد است که نسخه استاندارد و پلاس از سری آيفون ۱۵ از دوربین سه گانه برخوردار خواهند بود که سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، چیزی که روی آیفون ۱۴ پرو و نسخه پرو مکس شاهد آن بودیم، نقش دوربین اصلی را ایفا خواهد کرد. البته این دو گوشی هوشمند همچنان به سنسور تله فوتو و زوم اپتیکال و البته اسکنر لایدار مجهز نخواهند شد.

image

 

او در پیش بینی‌های خود همچنین به این موضوع اشاره کرد که اپل احتمالا استراتژی سال گذشته خود را تکرار کرده و از پردازنده نسل پیشین، یعنی A16 Bionic برای این دو مدل استفاده خواهد کرد. همچنین به واسطه فشارهای اتحادیه اروپا، شاهد حذف درگاه لایتنینگ و جایگزین شدن آن با درگاه USB-C خواهیم بود.

او در اظهارات خود به بیان ویژگی‌های جدید آیفون ۱۵ پرو و نسخه پرو مکس آن نیز پرداخت که در مطلبی جداگانه به این مسئله پرداخته‌ایم و در صورت تمایل، می‌توانید با مراجعه به این لینک مطلب مربوطه را بخوانید.

آقای Pu در پایان سخنان خود، اعلام کرد که اپل در تاریخ ۲۳ سپتامبر مصادف با یکم مهر ماه از خانواده آيفون ۱۵ پرده برداری خواهد کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم گذشت زمان، کدام یک از این پیش بینی‌ها را به واقعیت تبدیل می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)