خانهاخبار
رد مجیک 8 پرو به شارژ 165 واتی مجهز خواهد بود

رد مجیک 8 پرو به شارژ 165 واتی مجهز خواهد بود

نسل جدید گوشی گیمینگ نوبیا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۹/۵

زمان رونمایی گوشی گیمینگ جدید نوبیا موسوم به رد مجیک 8 پرو هنوز مشخص نیست ولی به احتمال زیاد این گوشی قدرتمند در طی هفته‌های جاری معرفی خواهد شد. حالا امروز نوبیا رد مجیک 8 پرو در لیست گواهی 3C قرار گرفته است و موفق به ثبت آن شده است که می‌تواند نشان‌دهده رونمایی آن در آینده‌ای نزدیک باشد. البته باید اشاره کرد که برند نوبیا تا به امروز اطلاعات چندانی را پیرامون گوشی گیمینگ جدید خود اعلام نکرده است ولی این برند به طور رسمی تایید کرده است که رد مجیک 8 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز خواهد بود.

image

طبق لیست گواهی 3C، گوشی رد مجیک 8 پرو از شارژ فوق سریع 165 واتی بهره خواهد برد که آن را در بین بهترین گوشی‌های بازار از نظر سرعت شارژ قرار می‌دهد. در مقایسه با شارژ 135 واتی نسل قبلی یعنی نوبیا رد مجیک 7 پرو و رد مجیک 7S پرو، سرعت شارژ رد مجیک 8 پرو به طرز چشمگیری افزایش خواهد داشت. طبق بررسی‌های انجام شده، باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی سری رد مجیک 7 پرو تنها در طی 15 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. حالا با افزایش سرعت شارژ و با فرض ظرفیت باتری مشابه، زمان شارژ شدن کامل رد مجیک 8 پرو حتی کمتر از نسل قبلی خواهد بود.

image

نوبیا رد مجیک 7 پرو

شایان ذکر است که طبق استراتژی برند نوبیا، فناوری سرعت شارژ فوق سریع تنها مختص مدل‌های بازار چین سری رد مجیک خواهد بود و نسخه‌های بازار جهانی این سری گیمینگ امسال با شارژ 65 واتی عرضه ‌شده‌اند. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که آیا نوبیا امسال رویه مشابه‌ای را پیش خواهد گرفت و یا بالاخره شاهد عرضه سری رد مجیک با سرعت شارژ بالاتر خواهیم بود. از دیگر مشخصات فنی رد مجیک 8 پرو می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 و شبکه 5G اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)