خانهاخبار
رد مجیک 8 پرو اولین گوشی گیمینگ بازار با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود

رد مجیک 8 پرو اولین گوشی گیمینگ بازار با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود

نسل جدید گوشی گیمینگ برند نوبیا (Nubia) احتمالا یک ماه دیگر معرفی می‌شود.
۱۴۰۱/۹/۱

گوشی‌های مخصوص بازی مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل دو در راه هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به سری ایسوس راگ 7، ردمی K60 گیمینگ، سری رد مجیک 8 و سری بلک شارک 6 اشاره کرد. در این راستا، ردمی K60 گیمینگ احتمالا ماه فوریه سال 2023 معرفی خواهد شد. از آن سو، در حالی که هنوز برنامه زمانی معرفی سری ایسوس راگ 7 و سری بلک شارک 6 مشخص نشده است، انتظار می‌رود این گوشی‌های مخصوص بازی تا پایان سه‌ماهه اول سال بعد میلادی رونمایی شوند.

حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده است که اذعان دارد اولین گوشی گیمینگ بازار که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو عرضه می‌شود به احتمال زیاد نوبیا رد مجیک 8 پرو (Nubia Red Magic 8 Pro) خواهد بود. طبق این گزارش، یک گوشی جدید متعلق به برند نوبیا با شناسه مدل NX729J در لیست گواهی TENAA قرار گرفته است. به علاوه، همین گوشی مورد نظر با شناسه مدل مشابه و نام رد مجیک 8 پرو موفق به ثبت گواهی بلوتوث شد.

گواهی‌های بلوتوث و TENAA رد مجیک 8 پرو

به طور معمول، گوشی‌هایی که در لیست گواهی بلوتوث قرار می‌گیرند حدودا یک ماه بعد رونمایی و به طور رسمی معرفی می‌شوند. در نتیجه، انتظار می‌رود رد مجیک 8 پرو در ماه دسامبر سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی شود. شایان ذکر است که با فرض درست بودن این گزارش، این گوشی گیمینگ حدودا دو ماه زودتر سری رد مجیک 7 که در ماه فوریه سال 2022 معرفی شد، رونمایی خواهد شد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر، هیچکدام از جزئیات فنی رم مجیک 8 پرو مشخص نشده است ولی از آنجایی که این گوشی دستگاهی مخصوص بازی محسوب می‌شود، انتظار می‌رود این گوشی از نمایشگر با نرخ نوسازی و نرخ نمونه‌برداری لمسی بالا، باتری حجیم با سرعت شارژ سریع و سیستم خنک‌کننده قدرتمند و بهینه بهره ببرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)