خانهاخبار
مشخصاتی جدید از ریلمی 9i 5G تأیید شد

مشخصاتی جدید از ریلمی 9i 5G تأیید شد

اطالاعاتی درباره نرخ نوسازی و ظرفیت باتری این گوشی توسط ریلمی منتشر شد.
۱۴۰۱/۵/۲۵

ریلمی قصد دارد در تاریخ ۱۸ آگوست (مصادف با ۲۷ مرداد) از ریلمی 9i 5G رونمایی کند. این کمپانی پیش از این تأیید کرده بود که بار پردازشی این گوشی بر دوش تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ خواهد بود. اکنون بار دیگر این برند فاش کرده که که ریلمی 9i 5G دارای نمایشگری بوده که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه داده و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن، ۱۸۰ هرتز است.

علاوه بر این، ریلمی تأیید کرده که انرژی این گوشی توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از طریق درگاه USB-C شارژ خواهد شد.

image

ریلمی 9i 5G

ریلمی تا کنون مشخصات کامل این گوشی را منتشر نکرده است. اما گزارشی که اخیرا منتشر شده فاش کرده که این گوشی دارای نمایشگری ۶.۶ اینچی با پنل LCD و کیفیت Full HD+، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و ماژول دوربین سه‌گانه بوده که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

ماژول دوربین سه‌گانه ریلمی 9i 5G

در بخش نرم‌افزار، این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۲ برخوردار خواهد بود. ریلمی 9i 5G از فناوری شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی کرده و در دو پیکربندی با رم ۴ گیگابایتی در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۶ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

همچنین این کمپانی تا کنون ریلمی 9i 5G را در دو رنگ نشان داده، اما مشخص نیست آیا گزینه‌های رنگی بیشتری برای این گوشی وجود خواهد داشت یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)