خانهاخبار
آشنایی با اپلیکیشن کاربرپسند سفرمارکت

آشنایی با اپلیکیشن کاربرپسند سفرمارکت

در این مطلب قصد داریم به سراغ آشنایی با اپلیکیشن کاربرپسند سفرمارکت برویم...
۱۴۰۱/۵/۲۰

در این مطلب قصد داریم به سراغ آشنایی با اپلیکیشن کاربرپسند سفرمارکت برویم. شما تا کنون قطعا نام سفرمارکت را شنیده‌اید؛ حتی اگر این نام را در تبلیغات تلویزیونی نشنیده باشید، بیلبوردهای آن را در بزرگراه‌ها دیده‌اید. با صفحات مجازی سفرمارکت نیز ممکن است برخورد کرده باشید. در هر صورت، در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با سفرمارکت، خدمات و اپلیکیشن آن آشنا شویم.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

image

 

اپلیکیشن سفرمارکت

سفرمارکت، خدمات خود را در وبسایت و اپلیکیشن ارائه می‌دهد. خدماتی که در این اپلیکیشن ارائه می‌شوند، بیشتر هستند. با اپلیکیشن سفرمارکت در واقع شما همه‌ی اپ‌های سفر را یکجا خواهید داشت. علاوه بر این موضوع، استفاده از این اپلیکیشن مزایای دیگری نیز دارد. قیمت‌های ویژه با تخفیف‌های وسوسه انگیز، فقط در اپلیکیشن سفرمارکت قابل خرید هستند. با دانلود اپلیکیشن سفرمارکت دیگر نگران این نیستید که کجا و چه زمان و چگونه بروید. گلچین سفر در اپلیکیشن موجود است. استفاده از تخفیف‌های ساعتی ویژه برای رزرو تور، بلیط هواپیما و هتل فقط در اپلیکیشن سفرمارکت امکان پذیر است. با نصب اپلیکیشن سفرمارکت هیچ تخفیف و یا جشنواره فروشی را از دست نخواهید داد. همچنین با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل سفرمارکت، می‌توانید در قرعه کشی ماهانه یک موتور برقی شرکت کنید. حال، بیایید کمی با این اپلیکیشن و فضای آن بیشتر آشنا شویم.

 

فضای اپلیکیشن سفرمارکت چگونه است؟

 برای استفاده از این اپلیکیشن، ابتدا وارد سایت سفرمارکت می‌شوید و به پایین صفحه می‌روید. در آنجا تیتری تحت عنوان اپلیکیشن سفرمارکت مشاهده می‌کنید. در مقابل این تیتر روی اطلاعات بیشتر کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود لینک‌های دانلود اپلیکیشن از بازار، گوگل پلی، مایکت، چارخونه و غیره موجود است. همچنین لینکی برای دریافت وی اپلیکیشن مخصوص کاربران ios نیز مشاهده می‌شود. برا روی یکی از این لینک‌ها کلیک کرده و اپلیکیشن را دریافت می‌کنید. پس از دریافت اپلیکیشن، صفحه‌ای مطابق شکل زیر باز می‌شود که از شما می‌خواهد وارد شوید یا ثبت نام کنید.

پس از آن که شماره موبایل خود را وارد کرده و ثبت نام کنید، به صفحه اصلی اپلیکیشن هدایت می‌شوید. در بخش «خانه» این اپلیکیشن، شش دسته‌بندی مشاهده خواهید کرد. این دسته‌بندی‌ها شامل «بلیط هواپیما»، «تور»، «هتل»، «قطار»، «اقامتگاه» و «طبیعت گردی» است. هر کدام از این بخش‌ها را که انتخاب کنید، خدمات ویژه خود را به شما ارائه می‌دهد. به عنوان مثال برای خرید بلیط هواپیما باید بخش «بلیط هواپیما» را انتخاب کنید. تورهای مسافرتی در بخش «تور» قابل دسترسی هستند. اگر می‌خواهید رزرو هتل انجام دهید بخش «هتل» را انتخاب کنید.

برای سفر با قطار می‌توانید بخش «قطار» را انتخاب کنید و انواع قطارهای مسافرتی را ببینید و انتخاب کنید. حتی ممکن است نخواهید در هتل اقامت کنید و بخواهید ویلا یا یک اقامتگاه بومگردی اجاره کنید؛ در این صورت می‌توانید بخش «اقامتگاه» را انتخاب کنید و ویلاها و بوم‌گردی‌های سراسر کشور را مشاهده کنید.

image

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، علاوه بر ۶ دسته‌ای که ذکر شدند، در «خانه» بخش‌های دیگری نیز موجود است. انواع جوایز و تخفیف‌ها و قرعه‌کشی‌ها را می‌توانید در «خانه» ببینید و در آن‌ها شرکت کنید.

 

کار با بخش‌های مختلف اپلیکیشن سفرمارکت به چه صورت است؟

کار با بخش‌های مختلف سفرمارکت بسیار ساده و کاربرپسند است. برای خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و تور کافی است اطلاعات لازم را در فیلترها وارد کنید. در این سایت گزینه‌های بسیار زیادی همچون تعیین مبدا پرواز، تعیین مقصد، تعداد شب‌های اقامت در هتل، بودجه مد نظر، تورهای پیشنهادی مختلف و غیره وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سفرمارکت یک موتور جست‌وجو سفر است که این امکان را در اختیار شما می‌گذارد که بتوانید خدمات صدها آژانس از سراسر کشور را با هم مقایسه کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. اگر بخواهیم به صورت بخش به بخش به بررسی برخی بخش‌های مختلف اپلیکیشن سفرمارکت بپردازیم، به شرح زیر خواهد بود:

تورهای مسافرتی

شما می‌توانید شهر مبدأ، شهر مقصد، بازه زمانی‌که می‌خواهید در آن مدت به سفر بروید و بودجه خود را انتخاب کنید و همه‌چیز را به موتور جستجوی هوشمند سفر مارکت بسپارید. سفرمارکت لیستی از تورهای مختلف گردشگری که در آن مقصد خاص برگزار می‌شود را به شما نمایش می‌دهد.

 شما می‌توانید با اعمال فیلترهای مختلفی که در این سایت طراحی شده به موتور جستجوی سفر مارکت کمک کنید تا تور مورد علاقه شما را به شما نشان دهد. می‌توانید تعداد اقامت شب‌های خود، تعداد ستاره هتل مورد نظرتان، نوع تور مورد علاقه‌تان، نوع وسیله حمل‌ونقل مورد علاقه‌تان، بازه‌ی قیمتی که می‌خواهید و می‌توانید برای این تور خرج کنید و همچنین مجریان تور یا آژانس‌های گردشگری مورد نظرتان را انتخاب کنید تا در نهایت تورهای مد نظرتان به شما نمایش داده شود که بیشترین شباهت را با تور محبوبتان دارد. شما می‌توانید لیست تورهای گردشگری نمایش‌داده‌شده در اپلیکیشن سفر مارکت را از گران‌ترین به ارزان‌ترین طبقه‌بندی کنید و به این وسیله در کم‌ترین زمان ممکن بتوانید ارزان‌ترین تور محبوب خود را پیدا کنید.

 

رزرو هتل

رزرو هتل در سفرمارکت به آسانی و راحتی رزرو بلیط هواپیما و تور در آن است. به این صورت که در مرحله‌ی ابتدایی مقصد مورد نظر و تاریخ ورود و خروج خود را وارد می‌کنید، همچنین می‌توانید تعداد نفرات (شامل تعداد بزرگسالان و کودکان) را نیز وارد کنید. سپس با کلیک کردن بر روی دکمه جستجو، تمامی هتل‌های موجود با شرایط مورد نظر شما برای رزرو، در یک صفحه به نمایش گذاشته می‌شود. شما می‌توانید به راحتی در میان تمامی پیشنهاد‌هایی که توسط تامین‌کنندگان ارائه شده است جستجو کنید و بهترین و ارزانترین هتل یا اقامتگاه را متناسب با سلایق و شرایط خود و همراهانتان رزرو کنید. لازم است بدانید که قیمت رزرو هتل‌ با توجه به زمان سفر شما و ایام و مناسبت‌های مختلف سال متفاوت است بنابراین ممکن است با تغییر زمان ورود و خروج، نرخ و هزینه رزرو هتل کاهش و یا افزایش یابد. همچنین می‌توانید تورهای لحظه آخری را با قیمتی پایین‌تر از تورهای عادی در این اپلیکیشن پیدا کنید.

 

بلیط قطار

سفرمارکت به عنوان بازار مجازی سفر و موتور جستجو بلیط انواع بلیط قطار و هواپیما، در چند ثانیه می‌تواند بلیط همه قطارهایی که به مقصد مورد نظر شما وجود دارند را در یکجا به صورت مقایسه‌ای به شما نمایش دهد. در نتیجه دیگر نه لازم است در سطح شهر به دنبال مراکز فروش حضوری بلیط قطار باشید و نه لازم است که نگران قیمت مناسب یا بررسی نکردن انواع قطارها باشید. چون هر نوع بلیط قطاری که در بازار سفر و گردشگری هست در سفرمارکت پیدا خواهید کرد.

 

ویلا و اقامتگاه

استفاده از سفرمارکت در این مورد نیز بسیار ساده است. کافی است شهر مورد نظر برای سفر، تاریخ تقریبی اقامت و نوع اقامتگاه مد نظرتان را مشخص کنید. با یک جستجوی ساده، همه عرضه کنندگان ویلا و سوئیت که به صورت آنلاین در حال ارائه خدمات هستند را یکجا می‌توانید ببینید و بهترین قیمت و گزینه را به آسانی و در کمترین زمان انتخاب کنید. با توجه به بازار بودن سفرمارکت، شما پس از انتخاب عرضه کننده اقامتگاه، مستقیم به آن سایت هدایت شده و بدون هیچ واسطه و هزینه اضافه‌ای اجاره ویلا و سوئیت را انجام خواهید داد.

 

بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما نیز کافیست شهر مبدا و مقصد و تاریخ رفت و برگشت خود را انتخاب کنید. سفرمارکت لیستی از گزینه‌های موجود را به شما نمایش می‌دهد و شما می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

کلام آخر

این روزها اپلیکیشن‌ از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از پلتفرم‌ها از جمله سفرمارکت، اپلیکیشنی مختص خود ارائه داده‌اند. بزرگترین فایده اپلیکیشن، در دسترس بودن و خدمات ویژه آن است. پیشنهاد می‌کنیم برای بهره بردن از پیشنهادهای ویژه سفرمارکت، از اپلیکیشن آن غافل نشوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)