خانهاخبار
رندرهای جدید با کیفیتی از سری گلکسی واچ 5 منتشر شد

رندرهای جدید با کیفیتی از سری گلکسی واچ 5 منتشر شد

سری جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ در تاریخ 19 مرداد رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۸

بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی تصاویر رندری با کیفیتی از نسل جدید ساعت‌های هوشمند موسوم به سری گلکسی واچ 5 منتشر شده است که توسط افشاگر برجسته به نام ایوان بلس و با همکاری نشریه 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده است. شایان ذکر است که نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ قرار است در تاریخ 10 اوت مصادف با 19 مرداد رونمایی خواهد شد.

این تصاویر رندری به خوبی طراحی کلی و فرم فکتور سری گلکسی واچ 5 را نشان می‌دهند. از چپ به راست، دو ساعت هوشمند اول با شناسه‌های مدل‌های به ترتیب SM-R920 و SM-R925F متعلق به گلکسی واچ 5 پرو است که از اندازه 45 میلی‌متری و بندهای اسپرت بهره می‌برد.

image

سه ساعت دیگر این تصویر مطابق انتظار مربوط به نسخه استاندارد سری یعنی گلکسی واچ 5 است که با شناسه‌ مدل‌های SM-R900، SM-R905F و SM-R910 عرضه خواهند شد. به علاوه، نسخه استاندارد سری در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متری روانه بازار خواهد شد و از بند سیلیکونی بهره خواهد برد. همانطور که در تصاویر مشخص است، گلکسی واچ 5 پرو از حاشیه نمایشگر زیاد و بدنه ضخیم‌تر برخوردار خواهد بود که احتمالا به دلیل بهره‌گیری از باتری بزرگ‌تر خواهد بود.

شایان ذکر است که همه مدل‌های گلکسی واچ 5 از دو کلید فیزیکی در سمت راست بدنه و بریدگی کوچک برای میکروفون بهره خواهند برد. به علاوه، سری گلکسی واچ 5 در عمق 5 متری آب به طور کامل ضدآب خواهد بود. در نهایت از دیگر مشخصات فنی سری گلکسی واچ 5 می‌توان به GPS داخلی و پشتیبانی از LTE اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود گلکسی واچ 5 پرو در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای و دو مدل استاندارد سری در رنگ‌های رز گلد، بنفش و مشکی عرضه شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)