خانهاخبار
زمان رونمایی رسمی سری شیائومی 12S اعلام شد

زمان رونمایی رسمی سری شیائومی 12S اعلام شد

سری شیائومی 12S به اولین سری گوشی‌های هوشمند بدل خواهد شد که با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک عرضه می‌شود.
۱۴۰۱/۴/۷

در چند وقت اخیر، گزارش‌های زیادی منتشر شده بود که اذعان داشتند شیائومی در حال کار روی سری پرچمدار جدیدی به نام شیائومی 12S است. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی با انتشار پوستری رسما زمان رونمایی رسمی این سری پرچمدار را اعلام کرد. طبق اعلام شیائومی، سری شیائومی 12S در تاریخ 4 ژوئیه مصادف با 12 تیر در چین رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود این سری پرچمدار در چهار مدل شامل شیائومی 12S، شیائومی 12S پرو نسخه اسنپدراگون و دایمنسیتی و شیائومی 12S الترا روانه بازار شود.

image

زمان رونمایی سری شیائومی 12S دقیقا یک روز قبل از رونمایی رسمی گوشی گیمینگ ایسوس موسوم به راگ فون 6 است و در نتیجه، سری شیائومی 12S به اولین سری گوشی‌های بازار تبدیل خواهد شد که با تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک عرضه می‌شود. از آن سو، هنوز مشخص نیست که نسخه دایمنسیتی شیائومی 12S پرو با تراشه دایمنسیتی 9000 عرضه خواهد شد و یا به آخرین نسل تراشه مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9000 پلاس مجهز خواهد شد.

همانطور که در پوستر اعلام رسمی شیائومی مشخص است، سری شیائومی 12S با همکاری برند دوربین لایکا توسعه داده شده است و دوربین‌های آن توسط این برند شناخته شده بهینه شده است. قبلا نیز مدیرعامل شیائومی اعلام کرده بود که اولین گوشی توسعه داده شده توسط لایکا در ماه ژوئیه سال جاری عرضه خواهد شد و حالا معلوم شد سری شیائومی 12S قرار است با دوربین‌های لایکا در دسترس کاربران قرار گیرد.

image

شایعات قبلی اظهار کرده‌اند که شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو در سه کانفیگ رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی، رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. به علاوه، در لیست گواهی 3C مشخص شد که نسخه استاندارد این سری به شارژ 67 واتی مجهز خواهد بود و شیائومی 12S پرو از شارژ 120 واتی برخوردار خواهد بود. نسخه دایمنسیتی شیائومی 12S پرو نیز در دو کانفیگ رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. طبق لیست 3C، این گوشی با شارژ 67 واتی عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)