خانهاخبار
باتری موتورولا ریزر 3 احتمالا شما را ناامید خواهد کرد!

باتری موتورولا ریزر 3 احتمالا شما را ناامید خواهد کرد!

به تازگی مشخصات فنی گوشی تاشو جدید موتورولا لو رفته است که خبر از باتری کم حجم آن می‌دهد.
۱۴۰۱/۳/۲۹

همانطور که می‌دانیم، موتورولا جزو اولین شرکت‌هایی بود که گوشی تاشو روانه بازار کرد. در این راستا، اولین گوشی تاشو موتورولا در سال 2019 با نام موتورولا ریزر عرضه شد و سپس در سال بعد نسخه بروز شده 5G آن در روانه بازار شد. متأسفانه هر دوی آن گوشی‌ها با طراحی نه چندان زیبایی با حاشیه نمایشگر زیاد و مشخصات فنی میان‌رده همراه بودند. از آن سو، برچسب قیمتی آن‌ها نیز باعث شد تا نتوانند عملکرد خوبی در بازار داشته باشند.

image

در چند وقت اخیر، شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه موتورولا قرار است نسل سوم گوشی تاشو خود را رونمایی کند و حتی تصاویری واقعی نیز از این گوشی تاشو در دسترس قرار گرفته بود. حالا بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی موتورولا ریزر 3 فاش شده است که نشان می‌دهد این گوشی تاشو احتمالا از باتری مشابه نسل قبلی خود بهره خواهد برد.

طبق گزارش افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station، موتورولا ریزر 3 به باتری 2800 میلی‌امپر ساعتی مجهز خواهد بود در حالی که نسل اول سری ریزر با باتری 2500 میلی‌امپر ساعتی عرضه شد و نسخه 5G آن نیز با باتری 2800 میلی‌امپر ساعتی همراه بود. طبق بررسی‌ها، باتری موتورولا ریزر 5G به سختی می‌توانست تا یک روز دوام بیاورد و کاربران مدام مجبور بودند تا گوشی خود را به شارژر متصل نمایند.

image

حالا به نظر می‌رسد موتورولا ریزر 3 نیز ممکن است از همان مشکل باتری موتورولا ریزر 5G رنج ببرد. برای مقایسه، گلکسی زد فلیپ 4 شایعه شده است به باتری 3700 میلی‌امپر ساعتی مجهز خواهد بود که می‌تواند آن را بار دیگر به محبوب‌ترین گوشی تاشو بازار بدل کند.

البته باید اشاره کرد که شایعه شده است موتورولا ریزر 3 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد و در نتیجه، ممکن است باتری آن به دلیل مصرف بهنیه سخت‌افزار دوام بیشتری داشته باشد و طول عمر آن افزایش پیدا کند. تراشه پرچمدار کوالکام بر پایه فرایند 4 نانومتری توسعه داده شده است و طبق ادعای این شرکت مصرف انرژی آن بهینه خواهد بود.

image

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی موتورولا ریزر 3 می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی داخلی با نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد که میزبان حفره دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل پشتی آن نیز دو دوربین 50 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. از نظر طراحی نیز انتظار می‌رود موتورولا ریزر 3 از حاشیه نمایشگر کمی بهره ببرد و همچنین نمایشگر کاور آن نیز بزرگ‌تر باشد. به علاوه، شایعه شده است که موتورولا ریزر 3 در بازه زمانی ژوئیه تا اوت (تیر شهریور) و با قیمت 1149 یورویی روانه بازار جهانی می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)