خانهاخبار
رندرهای مفهومی وان پلاس 10T منتشر شد و طراحی آن لو رفت

رندرهای مفهومی وان پلاس 10T منتشر شد و طراحی آن لو رفت

پرچمدار جدید وان پلاس احتمالا از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و نمایشگر 6.7 اینچی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۳/۲۱

اگر شایعاتی که اخیرا منتشر شده است به حقیقت بپیوندد، به نظر می‌رسد گوشی مورد انتظار وان پلاس 10T اخرین پرچمدار سال 2022 وان پلاس خواهد بود و دیگر خبری از وان پلاس 10 الترا و 10T پرو نخواهد بود. در حال حاضر، جزئیات کمی از گوشی وان پلاس 10T در دسترس قرار گرفته است و تنها مشخص شده است این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد. در همین راستا، گزارشی از طرف افشاگر برجسته به نام Yogesh Brar منتشر شده است که حاوی مشخصات فنی کلیدی احتمالی و تصاویر رندری این پرچمدار است.

image

بر طبق این گزارش، وان پلاس 10T از طراحی متفاوت با وان پلاس 10 پرو برخوردار خواهد بود و بخش دوربین تا فریم کناری امتداد یافته است. البته این افشاگر ادعا کرده است که طراحی حاضر در رندرها مربوط به نمونه اولیه وان پلاس 10T است و  محصول نهایی ممکن است با طراحی متفاوتی در اختیار کاربران قرار گیرد.

همچنین به نظر می‌رسد ابعاد و اندازه وان پلاس 10T بزرگ‌تر از حد انتظار باشد چرا که شایعه شده است این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهد بود. در این راستا، نمایشگر وان پلاس 10T از تمام نسخه‌های سری وان پلاس T بزرگ‌تر است و با نمایشگر وان پلاس 10 پرو برابر است. به علاوه، این نمایشگر از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

image

منبع تغذیه وان پلاس 10T باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی است که در مقایسه با باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی وان پلاس 10 پرو حجم آن کاهش داشته است ولی سرعت شارژ آن از 80 وات به 120 وات رسیده است. متأسفانه همچنان خبری از شارژ بی‌سیم در این گوشی نخواهد بود. در بخش دوربین، وان پلاس 10T از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال و فیلمبرداری 4K با 60 فریم بر ثانیه بهره می‌برد. دیگر دوربین‌های این گوشی شامل لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که به احتمال زیاد بازه قیمتی وان پلاس 10T بین قیمت وان پلاس 10 پرو و وان پلاس 10R خواهد بود و رونمایی آن نیز به بازه زمانی تیر مرداد موکول خواهد شد. عرضه آن نیز ابتدا در هند خواهد بود و سپس روانه سایر بازارها خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)