خانهاخبار
Nothing phone 1 از شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد

Nothing phone 1 از شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد

پس از اعلامیه دیروز شرکت Nothing در مورد تاریخ معرفی اولین گوشی این شرکت، حال اطلاعاتی در مورد شارژر این گوشی به بیرون درز کرده است.
۱۴۰۱/۳/۲۰

دیروز شرکت Nothing اعلام کرد که رویداد معرفی اولین گوشی این شرکت در روز ۲۱ تیر در لندن برگزار خواهد کرد. با ورود به آخرین ماه قبل از رویداد، یک گواهینامه جدید TUV نشان می‌دهد که گوشی مورد انتظار Nothing Phone 1 ممکن است از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی کند.

این گواهینامه جزئیات مربوط به شارژر با نام تجاری Nothing را فهرست می‌کند. سه شماره مدل در این گواهینامه ذکر شده که عبارتند از: C347، C304، و C348. این ممکن است نشان دهنده سه نوع جهانی از یک نوع شارژر باشد. آداپتور مذکور برای شارژ سریع تا ۴۵ وات نیز رتبه بندی شده است. این دستگاه به عنوان «واحد منبع تغذیه سوئیچینگ» طبقه بندی می‌شود و دارای گواهینامه IP20 در درجه حفاظت است.

علاوه بر این، آداپتور شارژ با استاندارد شارژ PPS تا ۴۵ وات نیز سازگار خواهد بود، بنابراین می‌توانید دستگاه‌های بزرگ‌تری را مانند نوت بوک‌ها و سایر دستگاه‌های پرچم‌دار اندرویدی را به سرعت شارژ کنید.

گوشی Nothing Phone 1 در تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر) در لندن معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که این دستگاه دارای شارژ بی‌سیم و یک قاب پشتی شفاف باشد که اجزای داخلی دستگاه را به وضوح به توان در آن دید؛ همچنین به احتمال زیاد زبان طراحی این گوشی نیز با Nothing Ear 1 مشابه باشد.

مثل همیشه به محض افشای اطلاعات بیشتر از این گوشی مرموز، آن را برای شما عزیزان نیز منتشر خواهیم کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)