خانهاخبار
ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ دارای قابلیت اسمارت آنلاک و اپلیکیشنی اختصاصی است

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ دارای قابلیت اسمارت آنلاک و اپلیکیشنی اختصاصی است

اخیرا مشخص شده که ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ، از اپلیکیشن WearOS استفاده نکرده و قرار است تا مدیریت این ساعت هوشمند توسط یک اپلیکیشن اختصاصی صورت بگیرد.
۱۴۰۱/۳/۱۹

شرکت گوگل در اوایل امسال اعلام کرده بود که قصد بهبود تجربه آنلاک خودکار بین گجت‌های پوشیدنی WearOS و دستگاه‌های اندرویدی و همچنین کروم‌بوک‌ها را دارد. حالا مشخص شده که نام این قابلیت، «اسمارت آنلاک» بوده و قرار است جانشین «اسمارت لاک‌» باشد که پیش‌تر در دستگاه‌های اندرویدی شاهد آن بودیم و در هنگام نزدیک بودن به یک دستگاه بلوتوثی خاصی، امکان آنلاک کردن قفل گوشی به طور خودکار را فراهم می‌کرد.

image

 

«اسمارت آنلاک» مخصوص دستگاه‌های مبتنی بر WearOS بوده و همانند آنچه در اپل واچ شاهد آن هستیم؛ در هنگام باز کردن قفل گوشی اعلانی روی صفحه ساعت دیده شده و امکان قفل کردن مجدد گوشی نیز توسط آن وجود خواهد داشت.

خبرگزاری 9to5Google همچنین موفق شده‌اند تا اسکرین شاتی از بخش تنظیمات «اسمارت آنلاک» را به دست بیاورند که در آن، اشاره‌ای مستقیم به اپلیکیشن پیکسل واچ نیز به چشم می‌خورد. اینطور که به نظر می‌رسد؛ ساعت هوشمند گوگل اپلیکیشن مخصوص خود را داشته و از اپلیکیشن معمول WearOS استفاده نمی‌کند.

image

 

با توجه به عرضه یک اپلیکیشن اختصاصی برای ایرفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز توسط گوگل، این حرکت چندان نیز عجیب نبوده و به نظر می‌آید که گوگل قصد خلق تجربه‌ای خاص و متفاوت را برای کاربرانی دارد که محصولات این شرکت را تهیه کرده‌اند.

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ در ماه گذشته و در مراسم گوگل I/O به طور رسمی معرفی شد و قرار است که شاهد عرضه آن در کنار گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در رویداد پاییزی گوگل باشیم. این رویداد، معمولا در ماه اکتبر برگزار می‌شود.

image

 

درباره ساعت هوشمند پیکسل واچ و قابلیت اسمارت آنلاک چه می‌اندیشید؟ آیا استفاده از یک اپلیکیشن اختصاصی برای این ساعت هوشمند توسط گوگل را می‌پسندید یا عقیده دارید که این امر، از یکپارچگی سیستم عامل WearOS می‌کاهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)