خانهاخبار
لانچر Nothing به طور گسترده‌تر در دسترس عموم قرار گرفت

لانچر Nothing به طور گسترده‌تر در دسترس عموم قرار گرفت

لانچر جدید شرکت Nothing پس از آنکه به طور محدود در دسترس بود، از امروز به طور گسترده‌تری برای دستگاه‌ها با اندروید ۱۱ و بالاتر در دسترس قرار گرفته است.
۱۴۰۱/۲/۲۰

در ماه مارس (اسفند) Carl Pei مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران شرکت Nothing، یک استارت‌آپ فن‌آوری، برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی اولین گوشی این شرکت یعنی Nothing Phone 1 در سال آینده اعلام کرد. این شرکت اعلام کرد که در اواخر سال یک گوشی هوشمند جدید با تمرکز بر مینیمالیسم و یک اکوسیستم جایگزین را برای گوشی‌های شرکت‌های بزرگ فن‌آوری مانند اپل و سامسونگ عرضه خواهد کرد.

این شرکت برای اینکه طعم مینیمالیسمی را که قرار است عرضه کند، به ما بچشاند، اخیرا لانچری را عرضه کرد که می‌تواند بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شود. امروز این شرکت لانچر بتا را به دستگاه‌های اندرویدی بیشتری که دارای اندروید ۱۱ و جدیدتر هستند، آورده است.

علاوه بر این، اکنون یک صفحه «نحوه راه‌اندازی» هم وجود دارد که کاربران می‌توانند برای نصب این لانچر به آن مراجعه کنند. از تغییرات دیگر می‌توان به عوض شدن تصویر زمینه در این لانچر اشاره کرد که پروسه آن برای کاربران آسان‌تر شده است. همچنین یک لینک برای دانلود تصاویر پس‌زمینه و صداهای اعلان بیشتر از DropBox هم برای افراد ارائه شده است. تمامی این‌ها در قسمت تنظیمات لانچر Nothing در دسترس هستند.

image

 

شرکت Nothing از بازخوردهای دریافت شده از طرف کاربران، پس از استفاده از این لانچر، برای ساخت پوسته NothingOS خود استفاده خواهد کرد تا به استفاده کنندگان از محصولات خود، بهترین سرویس‌ها را ارائه دهد.

این لانچر در ابتدا به سری سامسونگ گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۲ و همچنین گوشی‌های هوشمند پیکسل ۵ و پیکسل ۶ محدود شده بود، اما با آخرین به روزرسانی، اکنون می‌توان این لانچر را روی دستگاه‌های اندرویدی بیشتری که نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید را دارند هم آزمایش کرد.

اگر شما هم این لانچر را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده‌اید، لطفا پس از استفاده از آن تجربیات خود را با ما در قسمت نظرات درمیان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)