خانهاخبار
مشخصات گوشی‌های ریلمی Q5 پرو و Q5i فاش شد

مشخصات گوشی‌های ریلمی Q5 پرو و Q5i فاش شد

به تازگی یکی از افشاگران مشخصاتی را از گوشی‌های جدید سری Q5 ریلمی یا همان Q5 پرو و Q5i فاش کرده است.
۱۴۰۱/۱/۲۷

شرکت ریلمی قصد دارد تا در هفته آینده، به طور رسمی از سری گوشی‌های ریلمی Q5 رونمایی کند و شاهد اشاره به برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه‌ها توسط این شرکت نیز بودیم. برای مثال، ریلمی اعلام کرده که قرار است شاهد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی در محصولات این سری باشیم؛ البته، اشاره دقیقی به مدل خاصی نشده و ممکن است که این مشخصات تنها مربوط به ریلمی Q5 پرو باشد.

 

یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو به نام Panda is Bald، اخیرا جزئیاتی را مربوط به سه دستگاه از شرکت ریلمی منتشر کرده که یکی از آنها، همین گوشی ریلمی Q5 پرو است. این گوشی، از چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده کرده و ۸ گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی خواهند کرد. این اطلاعات که از نتیجه دریافت شده توسط این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ به دست آمده‌اند؛ نشانگر استفاده از شماره مدل RMX3372 برای این محصول بوده و به نظر می‌رسد که این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 12 روانه بازار می‌شود.

image

 

از دیگر مشخصات این محصول، می‌شود به نمایشگر ۶٫۶۲ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. دوربین سلفی گوشی هم رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی را دارد. در پشت گوشی، شاهد یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید با زاویه دید ۱۱۹ درجه و یک دوربین ۲ مگایپکسلی ماکرو هستیم.

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ ریلمی Q5 پرو دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی بوده و در نسخه‌ای ویژه که در همکاری با برند محبوب Vans تولید شده نیز روانه بازار خواهد شد.

image

 

بگذارید به سراغ محصول بعدی در این سری یا همان ریلمی Q5i برویم؛ این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 810 استفاده کرده و دارای نمایشگری ۶.۵۸ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی گوشی، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بوده که توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز همراهی می‌شود. ظرفیت باتری این محصول، معادل ۵۰۰۰ میلی آمپر بوده اما هنوز از سرعت شارژ آن اطلاعی نداریم. مشخصات سخت افزاری این گوشی که شماره مدل آن RMX3574 ‌است، شباهت‌های زیادی با اوپو A57 5G دارند.

هر دوی این گوشی‌ها یعنی ریلمی Q5 پرو و Q5i، پیش‌تر نیز در دیتابیس گواهی TENAA با سخت افزار مشابهی دیده شده بودند. سومین گوشی در این بین، ریلمی V23 نام داشته که در واقع نسخه‌ای متفاوت از ریلمی Q5i با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است.

 

متاسفانه، هنوز خبری در مورد نسخه معمولی در این سری یا همان ریلمی Q5 منتشر نشده و هنوز مشخص نیست که این گوشی معرفی خواهد شد یا خیر؟ درباره مشخصات لو رفته از گوشی‌های جدید شرکت ریلمی چه فکر می‌کنید؟ کدام‌یک از این مدل‌ها بیشتر نظر شما را جلب کرده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)