خانهاخبار
عکس‌هایی از گوشی میان رده وان پلاس نورد 2T فاش شدند

عکس‌هایی از گوشی میان رده وان پلاس نورد 2T فاش شدند

در امروز عکس‌هایی از گوشی میان رده وان پلاس نورد 2T فاش شده‌اند که طراحی نامتعارف دوربین‌های این محصول را نمایش می‌دهند.
۱۴۰۱/۱/۲۱

شرکت وان پلاس قرار است تا در آینده نزدیک، جانشین گوشی وان پلاس نورد 2 را روانه بازار کند. این گوشی که به گفته اکثر گزارشات، وان پلاس نورد 2T نام خواهد داشت؛ از سخت افزار دوربین نسل گذشته استفاده کرده اما طراحی ظاهری آن تغییر یافته است.

 

به عقیده یکی از افشاگران، وان پلاس نورد 2T‌ در بخش دوربین از طراحی خاصی استفاده کرده که شامل دو حلقه می‌شود. در حلقه بالایی، شاهد دوربین اصلی گوشی هستیم که ظاهری عادی دارد؛ اما در حلقه پایینی، دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی التراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی سیاه و سفید در حالتی نامتقارن و عجیب قرار گرفته‌اند.

افشاگر ذکر شده، سابقه خوبی در انتشار رندر‌های مربوط به گوشی‌های جدید داشته و حتی با وجود طراحی عجیب و غریب لنز‌های دوربین در این عکس‌ها، احتمال واقعی بودن آنها وجود دارد. همچنین در این رندر‌ها شاهد دو فلش LED هستیم که احتمالا همانند گوشی ریلمی GT2، حالت Dual-Tone داشته تا نور طبیعی‌تری را به عکس‌ها اضافه کنند.

image

 

وان پلاس نورد 2T قرار است به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1300، یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی روانه بازار شود. درباره رندر‌های منتشر شده از میان رده جدید وان پلاس چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان این رندر‌ها واقعی هستند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)