خانهاخبار
تامین کنندگان اپل در حال آمادگی برای اولین آیپد اولد هستند

تامین کنندگان اپل در حال آمادگی برای اولین آیپد اولد هستند

به نظر می‌رسد اپل در حرکت به سمت تولید آیپد و مک‌بوک با نمایشگر اولد مصمم است و روز به روز به این هدف نزدیک‌تر می‌شود.
۱۴۰۱/۱/۱۹

به گزارش The Elec، شرکت BOE Technology چین، در حال آماده شدن برای عرضه نمایشگرهای اولد برای مدل‌های آینده آیپد و مک بوک به اپل است.

به گفته این خبرگزاری، شرکت BOE در پی آماده سازی خود برای تامین نیازهای اپل، قرار است خط تولید پنل نمایشگر اولد نسل 8.6 را در کارخانه B16 خود در استان سیچوان چین بسازد و به نظر می‌رسد این خط تولید در سال ۲۰۲۴ افتتاح شود. این شرکت قصد دارد در تامین پنل‌های اولد اپل برای مدل‌های آیپد و مک بوک آینده، با نمایشگرهای سامسونگ و ال جی در کره جنوبی رقابت کند.

گفته می‌شود که سامسونگ و ال جی از خطوط تولید Gen 6 برای اولین پنل‌های اولد خود برای آیپد استفاده می‌کنند، قبل از اینکه از خطوط تولید Gen 8.5 برای دستگاه‌های مختلف اپل استفاده کنند که قرار است پس از عرضه اولین مدل آیپد با صفحه نمایش اولد عرضه شود. خطوط تولید Gen 8.5 پنل‌های اولد بیشتری را در هر بستر نسبت به خطوط Gen 6 تولید می‌کند، بنابراین مقرون به صرفه‌تر است.

image

شرکت BOE همچنین در حال آزمایش فن‌آوری اولد دو پشته‌ای است،‌ که می‌تواند روشنایی و طول عمر بیشتری را ارائه دهد. این باعث می‌شود نمایشگرهای اولد دوپشته‌ای برای دستگاه‌هایی مانند آیپد و مک بوک هم مناسب‌تر باشند، زیرا معمولا نسبت به گوشی‌های هوشمند، مدت زمان طولانی‌تری استفاده می‌شوند.

The Elec مجددا تاکید کرده که اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی اولین مدل‌های آیپد خود با نمایشگرهای اولد در سال ۲۰۲۴ است. گزارش قبلی نشان می‌دهد که اولین مک بوک با صفحه نمایش اولد در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود، و البته این موضوع به موفقیت آیپد پروهای ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی اولد سال قبل آن بستگی دارد.

حرکت اپل به سمت استفاده از نمایشگرهای اولد در آیپد و مک بوک حرکتی تحسین شده است که می‌تواند مصرف کمتر باتری و رنگ‌های بیشتر و با کیفیت‌تری را به ارمغان آورد، هرچند که این فرآیند زمان‌بر خواهد بود.

به نظر شما استفاده از صفحه نمایش اولد در مک بوک‌ها و آیپدها، چه مزایایی را در برخواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امید

۱۴۰۱/۱/۲۰
اگر تأمین کننده این پنل ها ال‌جی باشه خیلی خوبه چون تو ساخت تلویزیون های اوالد خیلی عالی عمل کرد