خانهاخبار
لنوو قصد رونمایی از تبلت گیمینگ لیجن Y700 و دو لپ‌ تاپ را در کنار گوشی Y90 دارد

لنوو قصد رونمایی از تبلت گیمینگ لیجن Y700 و دو لپ‌ تاپ را در کنار گوشی Y90 دارد

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره رویداد روز ۲۸ فوریه (۹ اسفند) شرکت لنوو منتشر شده که خبر از معرفی چهار دستگاه در سری لیجن را می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۲/۸

در هفته‌های اخیر، شاهد انتشار شایعات بسیاری درباره محصولات جدید سری لیجن شرکت لنوو هستیم. این شرکت قصد دارد تا در روز ۲۸ فوریه (۹ اسفند)، رویدادی را برگزار کرده که با استناد به شایعات، قرار است در آن شاهد معرفی چهار دستگاه جدید در سری لیجن باشیم.

image

 

این دستگاه‌ها شامل گوشی گیمینگ لنوو لیجن Y90 که بارها شاهد انتشار شایعات و همچنین تیزر‌هایی رسمی از آن بوده‌ایم؛ دو لپ تاپ گیمینگ به نام‌های لیجن Y7000P و Y9000P با پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل و همچنین تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700‌ خواهند بود.

این اطلاعات چندان تازه نیستند و در شایعات پیشین بسیاری نیز به آنها اشاره شده بود. اما اخیرا جزئیات بیشتری درباره تبلت لیجن Y700 منتشر شده‌اند که شامل مشخصات کامل سخت افزاری و همچنین چند عکس از این محصول می‌شدند. یک عکس نیز جهت مقایسه مشخصات سخت افزاری گوشی لیجن Y90 و تبلت لیجن Y700 نیز منتشر شده است که می‌توانید آن را مشاهده کنید.

image

 

تبلت لنوو لیجن Y700 دارای نمایشگری ۸.۸ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر دارای حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت بوده و از دالبی ویژن و محتوای HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. این تبلت به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 روانه بازار شده و در نسخه‌هایی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. حاقظه رم در این تبلت از نوع LPDDR5 بوده و حافظه داخلی نیز از نوع UFS 3.1‌ است. این محصول از طراحی خاصی جهت کاهش دما در هنگام گیم استفاده می‌کند.

لیجن Y700 دارای یک باتری ۶۶۵۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این تبلت به همراه یک شارژر ۵۰ واتی به بازار عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب این محصول، به همراه داشتن یک پورت USB 3.1 نسل دومی است که توان انتقال دیتا با سرعت ۱۰ گیگابایت بر ثانیه را دارد. در این تبلت شاهد به کار رفتن موتور‌های مخصوص بازخورد لرزشی برای بازی‌ها و همچنین اسپیکر‌های استریو تنظیم شده توسط JBL هستیم.

 

این محصول دارای یک جک ۳.۵ میلی متری هدفون بوده و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل را به همراه دارد. درباره تبلت لنوو لیجن Y700 و دیگر محصولاتی که قرار است شاهد معرفی آنها باشیم چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)