خانهاخبار
فروش نسخه جهانی گوشی‌های هواوی P50 پرو و P50 پاکِت آغاز شد

فروش نسخه جهانی گوشی‌های هواوی P50 پرو و P50 پاکِت آغاز شد

شرکت هواوی به تازگی فروش نسخه جهانی دو گوشی جدید سری P خود را آغاز کرده است که قیمت بسیار بالایی نیز دارند!
۱۴۰۰/۱۱/۲۰

شرکت هواوی در اواخر ماه ژانویه، اعلام کرد که عرضه نسخه جهانی سری هواوی P50 به زودی آغاز شده و پیش فروش گوشی‌های P50‌ پرو و P50 پاکِت را نیز در مناطق آسیای شرقی، خاورمیانه، آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی آغاز کرد. حالا با گذشت حدود دو هفته از این اعلام رسمی، سرانجام شاهد عرضه این گوشی‌ها به بازار هستیم که در هر منطقه مختلف، به صورت باندل و به همراه برخی لوازم جانبی رایگان و یا عضویت برخی سرویس‌ها به فروش می‌رسند.

image

 

هواوی P50 پاکِت، نخستین گوشی تاشو با طراحی کلم‌شل یا صدفی بوده که در هنگام بسته بودن، هیچ لولای قابل مشاهده‌ای ندارد. این گوشی یک نمایشگر دایره‌ای ۱ اینچی نیز برای دیدن اعلان‌ها داشته و امکان استفاده از آن برای گرفتن سلفی با دوربین اصلی نیز وجود دارد.

در سوی دیگر، هواوی P50 پرو پرچمدار فعلی این شرکت به حساب می‌آید. با وجود مشکلات هواوی و از دست دادن میزان بسیار زیادی از سهم بازار توسط آنها، این شرکت هنوز محصولات خوبی تولید می‌کند. سری P گوشی‌های هواوی، با تمرکز اصلی روی عکاسی ساخته می‌شوند؛ دوربین گوشی P50 پرو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کیفیت بسیار خوبی دارد. این گوشی از نظر طراحی ظاهری، عملکرد باتری و نمایشگر نیز قابل تحسین است.

image

 

گوشی هواوی P50 پاکِت در دو نسخه روانه بازار می‌شود؛ نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی این محصول، ظاهری طلایی-رنگ داشته و قیمت آن نیز ۱۵۹۹ یورو است. در سوی دیگر، نسخه سفید رنگی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت کمتر ۱۲۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. بخش فرانسه کشور هواوی، در هنگام خرید این گوشی یک فری بادز پرو رایگان و عضویت سه‌ماهه سرویس آدیداس ران‌تستیک را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران آلمانی نیز در هنگام خرید هواوی P50‌ پاکِت، ایرفون بی‌سیم فری‌بادز لیپ‌استیک را دریافت خواهند کرد.

بگذارید به سراغ هواوی P50 پرو برویم. این گوشی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، در رنگ‌های مشکی و طلایی و قیمت ۱۱۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است که این گوشی از شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی کرده و هواوی نیز در پیشنهادی ویژه، شارژر بی‌سیم این گوشی را به جای ۱۳۰ یورو، با قیمت ۵۰ یورو به خریداران این محصول خواهد فروخت.

image

 

درباره دو گوشی هواوی P50 پرو و P50‌ پاکِت و عرضه جهانی آنها چه می‌اندیشید؟ آیا این دو گوشی خواهند توانست از فروش مناسبی برخوردار باشند یا قیمت گزاف آنها، موجب استقبال نه چندان زیادی از این محصولات می‌شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)