خانهاخبار
تصاویر رندری و قاب محافظ ردمی K50 پرو طراحی این گوشی هوشمند را به خوبی نشان می‌دهد

تصاویر رندری و قاب محافظ ردمی K50 پرو طراحی این گوشی هوشمند را به خوبی نشان می‌دهد

جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند ردمی تا یک ماه دیگر عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

شیائومی چندی پیش بود که با انتشار پوستری رسما از سری ردمی K50 پرده‌برداری کرد و حتی زمان رونمایی رسمی آن را نیز ماه فوریه سال 2022 (بهمن اسفند 1400) را اعلام کرده است. به علاوه، همانطور که از نام این سری مشخص است، سری ردمی K50 جانشین سری نسل قبلی یعنی ردمی K40 خواهد بود.

حالا در فاصله چند هفته به رونمایی رسمی، تصویری رندری جدیدی از ردمی K50 پرو منتشر شده است که طراحی کلی این گوشی هوشمند را به طور کامل نشان می‌دهد. همچنین در کنار این تصویر رندری جدید، عکسی از قاب سیلیکونی ردمی K50 پرو در دسترس کاربران قرار گرفته است که طراحی پنل پشتی و چنیش دوربین این گوشی هوشمند را تایید می‌کند.

image

 

در این راستا، تصویر رندری ردمی K50 پرو نشان می‌دهد جدیدترین گوشی هوشمند ردمی با نمایشگر حفره‌دار برای دوربین سلفی عرضه خواهد شد. همچنین ناچ حفره دوربین سلفی در مرکز بالای نمایشگر قرار خواهد داشت. در پنل پشتی ردمی K50 پرو، ماژول‌های دوربین در سمت چپ بالای بدنه قرار خواهد داشت. در این بخش مربعی شکل، سه دوربین قرار خواهد داشت و در پایین این قسمت، بخش مستطیلی شکل خواهد بود که میزبان فلش LED خواهد بود. همچنین براساس رندر منتشر شده، دوربین اصلی ردمی K50 پرو 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

به علاوه، تصویر لو رفته از قاب سیلیکونی ردمی K50 پرو نیز طراحی دوربین این گوشی هوشمند را که در تصویر رندری مشخص شده بود را تایید می‌کند و به نظر می‌رسد طراحی به کار رفته در رندر ردمی K50 پرو، طراحی نهایی و تمام شده این گوشی هوشمند خواهد بود.

 در بخش مشخصات فنی احتمالی، ردمی K50 پرو از دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور IMX686 64 مگاپیکسلی سونی و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دوربین سوم نیز به احتمال زیاد یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو GC02M1 و یا سنسور 8 مگاپیکسلی OV08A10 ماکرو بهره خواهد بود. همچنین ردمی K50 پرو از نمایشگر 6.67 اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد.

image

قلب تپنده این گوشی هوشمند همچنین تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود که گرمای حاص از فعالیت آن توسط سیستم خنک‌کننده مایع همراه اتاق بخار دوگانه رفع خواهد شد و تجربه کاربری خوبی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. به علاوه، منبع تغذیه ردمی K50 پرو باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی خواهد بود که گوشی را در عرض 17 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد کرد. در بخش نرم‌افزار نیز انتظار می‌رود ردمی K50 پرو همراه با اخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 عرضه شود.

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد سری ردمی K50 پرو به مانند نسل قبلی خود یک سری پرچمدار مقرون به صرفه باشد که با قیمت مناسب و کارایی حداکثری روانه بازار مصرف خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)