خانهاخبار
شیائومی رسما اعلام کرد سری ردمی K50 در فوریه 2022 رونمایی خواهد شد

شیائومی رسما اعلام کرد سری ردمی K50 در فوریه 2022 رونمایی خواهد شد

جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند شیائومی با سیستم خنک‌کنندگی پیشرفته‌ای عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

حدودا یک ماه پیش بود که شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه سری ردمی K50 در فوریه 2022 (بهمن اسفند) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. حالا امروز شیائومی با انتشار پوستری در شبکه اجتماعی وبیو (Webio) این شایعه را رسما تایید کرد و فوریه 2022 را به عنوان زمان معرفی سری ردمی K50 اعلام کرد.

همانطور که در تصویر نیز مشخص است، ردمی K50 پرو مجهز به شارژ 120 واتی خواهد بود. به علاوه، این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک نیز بهره خواهد برد.

image

 

شیائومی همچنین در این پوستر ادعا کرده است که باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی ردمی K50 پرو در عرض 17 دقیقه از صفر تا 100 پر خواهد شد. مجهز شدن به سرعت شارژ 120 واتی به نظر می‌رسد تبدیل به یکی از نکات مشترک گوشی‌های هوشمند شیائومی شده است چرا که ردمی نوت 11 پرو پلاس و چند گوشی هوشمند این شرکت نیز از شارژ 120 واتی بهره می‌برند و حالا این سرعت شارژ وارد سری K شده است.

در نهایت باید اشاره کرد ردمی ادعا کرده است ردمی K50 پرو مجهز به اتاق بخار دوگانه و سیستم خنک‌کنندگی مایع خواهد بود که می‌تواند به خوبی گرمای حاصل از عملکرد تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک را کاهش دهد. در این راستا، شیائومی گفته است که ردمی K50 پرو خنک‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)