خانهاخبار
سری گلکسی اس 10 سامسونگ نیز آپدیت اندروید 12 را دریافت کردند

سری گلکسی اس 10 سامسونگ نیز آپدیت اندروید 12 را دریافت کردند

به تازگی آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.0 برای گوشی‌های سری گلکسی اس 10 سامسونگ نیز منتشر شده تا این پرچمدار سال ۲۰۱۹ شرکت سامسونگ نیز از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید بهره‌مند باشد.
۱۴۰۰/۱۰/۹

در روز گذشته، شرکت سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 12 و One UI 4.0 را برای گلکسی زد فولد 2، سری گلکسی نوت 20 و سری گلکسی اس 20 آغاز کرد؛ حالا نیز نوبت به سری گلکسی اس 10 رسیده تا این پرچمدار سال ۲۰۱۹ سامسونگ نیز از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید بهره‌مند باشد.

این آپدیت برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10e منتشر شده و شماره ورژن آن نیز G97xFXXUEGULB است. هنوز لیست رسمی تغییرات اعمال شده در این آپدیت را در دست نداریم، اما می‌دانیم که این بیلد به همراه پچ امنیتی ماه دسامبر اندروید منتشر شده و ویژگی‌های معمول اندروید 12 و One UI 4.0 را نیز به همراه دارد.

image

 

آپدیت اندروید 12 و One UI 4.0، در حال حاضر برای گوشی‌های سری گلکسی اس 10 در کشور آلمان منتشر شده‌اند و به زودی شاهد انتشار آن در سایر نقاط جهان نیز خواهیم بود. پس از این سری، احتمالا نوبت به سری گلکسی نوت 10 و شاید نسل اول گوشی تاشو گلکسی زد فولد نیز برسد. در صورتی که ریجن گوشی شما مربوط به کشور آلمان باشد، می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات دستگاه و بخش Software update، این آپدیت را دریافت کنید.

درباره انتشار این آپدیت برای سری گلکسی اس 10 و سیاست کلی آپدیت‌های سامسونگ چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)