خانهاخبار
گلکسی اس 22 الترا تصاویر پر جزئیاتی با حالت جدید و لنز 108 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد

گلکسی اس 22 الترا تصاویر پر جزئیاتی با حالت جدید و لنز 108 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد

سامسونگ اولین بار سنسور 108 مگاپیکسلی را در گوشی گلکسی اس 20 الترا استفاده کرده بود و همچنان به استفاده از این دوربین قدرتمند در سال 2022 ادامه خواهد داد.
۱۴۰۰/۹/۲۹

سامسونگ از سنسور 108 مگاپیکسلی در گوشی‌های رده‌بالای گلکسی الترا استفاده می‌کند که در کنار دوربین 12 مگاپیکسلی برای کاهش نویز، تصاویری با وضوح کامل برای جزئیات بیشتر ارائه می‌دهد. شرکت کره ای Material IT ادعا کرده است که گلکسی اس 22 الترا یک ویژگی جدید به نام «افزایش دهنده جزئیات» برای دوربین 108 مگاپیکسلی خود ارائه خواهد کرد. این منبع قبلاً تصاویر پس زمینه گلکسی اس 22 را منتشر کرده بود و می‌توان آن را یکی از منابع مورد اعتبار دانست.

این شرکت، رشته‌هایی را کشف کرده است که به ویژگی جدید عکسبرداری گوشی گلکسی اس 22 الترا اشاره می‌کنند و یکی از این سرنخ‌ها تأیید می‌کند که این حالت به کاربر امکان می‌دهد تا تصاویر را با جزئیات بیشتری ثبت کند. طبق اطلاعات عرضه شده، این ویژگی تنها زمانی در دسترس خواهد بود که گزینه تصویربرداری 108 مگاپیکسلی فعال شود.

image

منبع مذکور مدعی است که ویژگی تقویت کننده جزئیات می‌تواند عکس‌های ماکرو را با جزئیات بیشتری ثبت کند. با این حال، سنسورهای بزرگ 108 مگاپیکسلی که در گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 21 الترا استفاده شده‌اند، به کاربر اجازه نمی‌دهد خیلی به یک سوژه نزدیک شود و کاربر را مجبور می‌کند یا از دوربین اصلی خارج شود و یا به جای آن از لنز الترا واید استفاده کند. سامسونگ برای افزایش جزئیات تصاویر ماکرو، نیاز به ترکیب داده‌های لنزهای 108 مگاپیکسلی و فوق عریض دارد و یا از نظر تئوری می تواند از قابلیت (وضوح فوق العاده) تنها از لنز 108 مگاپیکسلی استفاده کند.

در صورتی که ویژگی افزایش‌دهنده جزئیات بصری برای تصاویرماکرو عرضه نشود، این حالت می تواند جزئیات تصاویر 108 مگاپیکسلی را به طور کلی با استفاده از پردازش چند فریم و سایر تکنیک‌های نرم افزاری بهبود بخشد. بنابراین تصاویر مناظر، حیوانات خانگی، افراد و ... از جزئیات بیشتری از لحاظ بصری برخوردار خواهند بود. طبق ادعا منبع مذکور این ویژگی  تنها برای گلکسی اس 22 الترا عرضه خواهد شد؛ انتظار می‌رود این ویژگی برای سایر دستگاه‌های سری اس 22 نیز در دسترس قرار بگیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی‌ دولتی نژاد خطیبانی

۱۴۰۰/۹/۳۰
بیا دیگه لعنتی ... ببینم Samsung امثال هم مثل سال قبل پرچمدارش عالی هست یا نه ???