خانهاخبار
ریزر یک فن خنک کننده موبایل با پشتیبانی از مگ‌سیف را معرفی کرد

ریزر یک فن خنک کننده موبایل با پشتیبانی از مگ‌سیف را معرفی کرد

شرکت ریزر را معمولا اکثر گیمر‌ها می‌شناسند؛ این شرکت لوازم گیمینگ بسیار با کیفیت و معمولا گرانی را ارائه می‌دهد. ریزر حالا از یک فن خنک کننده موبایل با نام کروما و پشتیبانی از کانکتور مگ‌سیف رونمایی کرده است.
۱۴۰۰/۹/۱۹

در روز سه‌شنبه، شرکت ریزر در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر از فن خنک کننده جدید مخصوص گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد. این فن خنک کننده، Razer Phone Cooler Chroma نام دارد و امکاناتی چون پشتیبانی از کانکتور‌های USB-C و همچنین مگ‌سیف در آن به چشم می‌خورد. همانند سایر محصولات ریزر، این محصول نیز دارای نور‌های RGB بوده تا در هنگام خنک نگه داشتن گوشی خود، بسیار شیک به نظر برسید!

image

 

فن ریزر کروما دارای ۱۲ چراغ LED بوه و کنترل فن و این چراغ‌ها نیز به وسیله یک اپلیکیشن و اتصال بلوتوثی انجام می‌شود. این فن همانطور که از نامش پیدا است؛ برای خنک نگه داشتن گوشی کاربران در هنگام بازی طراحی شده و فن ۷ پره آن، قدرت چرخشش ۶۴۰۰ دور بر دقیقه را داشته و صدای آن نیز تنها معادل با ۳۰ دسیبل است. ناگفته نماند که حتی نسخه مگ‌سیف این فن نیز انرژی خود را گوشی تامین نکرده و باید به وسیله یک کابل USB-C، آن را به برق متصل کرد.

image

 

نسخه مگ‌سیف این فن خنک کننده، می‌تواند به وسیله آهنربا به راحتی به پشت گوشی‌های آیفون متصل شود؛ اما برای آیفون‌های فاقد مگ‌سیف یا گوشی‌های اندرویدی، ریزر یک پایه را نیز با فن کروما ارائه می‌دهد تا به وسیله آن، فن را به گوشی خود متصل کنید.

image

 

فن خنک کننده Razer Phone Cooler Chroma از حالا و با قیمت ۶۰ دلار از وبسایت ریزر قابل تهیه است. این محصول به همراه یک کابل ۱.۵ متری دو سر USB-C عرضه می‌شود. درباره این فن خنک کننده چه می‌اندیشید؟ آیا محصول جدید برند ریزر، ارزش قیمت ۶۰ دلاری خود را دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)