خانهاخبار
چهار گوشی هوشمند جدید نوکیا در تصاویر رندری مشاهده شدند

چهار گوشی هوشمند جدید نوکیا در تصاویر رندری مشاهده شدند

به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پایین‌رده جدیدی را روانه بازار کند.
۱۴۰۰/۹/۵

به تازگی تصاویر رندری جدیدی از گوشی‌های هوشمند متعلق به شرکت نوکیا منتشر شده است که طراحی ظاهری آن‌ها را نشان می‌دهد. به علاوه، براساس رندرهای منتشر شده، دو دستگاه از این چهار گوشی هوشمند به نظر از طراحی دوربینی جدیدی بهره خواهند برد. شایان ذکر است که این تصاویر رندری و همچنین شناسه مدل این چهار گوشی هوشمند توسط فعال و افشاگر برجسته دنیای فناوری یعنی ایوان بلس به اشتراک گذاشته شده است. متاسفانه تا به امروز هیچگونه جزئیاتی درباره مشخصات فنی و قیمت‌ آن‌ها منتشر نشده است اما می‌توان امیدوار بود که با توجه به لو رفتن تصاویر رندری عرضه و رونمایی این گوشی‌های هوشمند در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

نوکیا N152DL

این گوشی هوشمند که به نظر به دلیل حاشیه‌های زیاد اطراف نمایشگر در رده مقرون به صرفه اقتصادی قرار می‌گیرد، ممکن است به نسخه Go اندروید 11 و یا 12 مجهز باشد. همچنین به نظر می‌رسد نوکیا N152DL از فلش LED همراه با دوربین سلفی بهره ببرد. براساس رندرهای منتشر شده، این گوشی هوشمند از کلید فیزیکی دستیار گوگل، قاب پشتی قابل جدا شدن، درگاه micro-USB و جک 3.5 میلی‌متری صدا بهره خواهد برد. 

image

 

نوکیا N151DL

دومین گوشی هوشمند مشاهده شده در رندرها از طراحی ناچ قطره‌ای و ضخامت زیاد پایین نمایشگر بهره می‌برد که باز هم به نظر متعلق به سری اقتصادی پایین‌رده نوکیا خواهد بود چرا که این گوشی هوشمند فاقد سنسور اثرانگشت خواهد بود. در پنل پشتی این گوشی هوشمند طراحی دایره‌وار دوربین قرار گرفته است. از دیگر مشخصات نوکیا N151DL می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. 

image

 

نوکیا N150DL

نمایشگر نوکیا N150DL میزبان دوربین سلفی با طراحی ناچ قطره‌ای خواهد بود که از مدل قبلی قدری کوچک‌تر است.نکته قابل توجه این گوشی هوشمند طراحی دوربین آن است که برخلاف طراحی متداول دایره‌ای و مرکزی گوشی‌های هوشمند نوکیا در سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است. در بخش اتصالات نوکیا N150DL از درگاه Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا بهره خواهد برد. 

image

 

نوکیا N1530DL

چهارمین و اخرین گوشی هوشمند افشا شده با شناسه مدل N1530DL به مانند دو مدل قبلی از طراحی ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی بهره خواهد برد. همچنین احتمالا پنل پشتی آن نیز از جنس شیشه خواهد بود و کلید فیزیکی پاور با سنسور اثر انگشت ادغام خواهد شد. به علاوه، براساس تصاویر رندری، نوکیا N1530DL از کلید فیزیکی دستیار گوگل، درگاه Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا بهره خواهد برد. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)