خانهاخبار
اسپاتیفای قابلیت نمایش اشعار آهنگ‌ها را برای تمامی کاربرانش منتشر کرد

اسپاتیفای قابلیت نمایش اشعار آهنگ‌ها را برای تمامی کاربرانش منتشر کرد

پلتفرم استریم موسیقی اسپاتیفای به تازگی یکی از قابلیت‌هایی که بسیاری از کاربران به دنبال آن بودند را به اپلیکیشن خود اضافه کرده و حالا شعر یا متن ترانه‌ها را نیز نمایش می‌دهد.
۱۴۰۰/۸/۲۹

پلتفرم محبوب استریم موسیقی اسپاتیفای به تازگی یکی از ویژگی‌هایی را که تعداد بسیاری از کاربران به دنبال آن بودند؛ به سرویس خود افزوده است. اسپاتیفای حالا متن شعر آهنگ‌ها را به کاربران نمایش داده و این ویژگی برای کاربران رایگان این پلتفرم نیز قابل دسترسی است. اسپاتیفای برای قرار دادن این قابلیت در اپلیکیشن خود، با Musixmatch همکاری داشته که یک سرویس شناخته شده در این زمینه بوده و اشعار بیش از ۸ میلیون ترانه در دیتابیس آن وجود دارند.

image

این ویژگی پیش از این تنها محدود به برخی مناطق بود ولی حالا برای کاربران تمامی مناطق جهان قابل دسترسی است؛ امکان به اشتراک گذاشتن این اشعار در شبکه‌های اجتماعی نیز وجود داشته و این قابلیت بر روی تمامی نسخه‌های اپلیکیشن‌ اسپاتیفای قابل دسترس خواهد بود. این پلتفرم در حال حاضر روی سیستم عامل‌های iOS، اندروید و ویندوز قابل دسترس بوده و گجت‌هایی مانند کنسول‌هایی بازی یا تلویزیون‌های هوشمند نیز عمدتا دارای اپلیکیشن اسپاتیفای هستند.

image

اسپاتیفای قابلیت Behind the Lyrics را که به غیر از نمایش بخش‌هایی از شعر ترانه، نکاتی را درباره آهنگ و هنرمند آن نیز به کاربر نشان می‌داد را حذف کرده است. درباره انتشار قابلیت نمایش اشعار بر روی پلتفرم اسپاتیفای چه می‌اندیشید؟ آیا این پلتفرم باید همانند اپل موزیک زودتر این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌داد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)