خانهاخبار
موتورولا از گوشی مقرون به صرفه موتو G پاور 2022 رونمایی کرد

موتورولا از گوشی مقرون به صرفه موتو G پاور 2022 رونمایی کرد

در ماه ژانویه امسال، شاهد معرفی گوشی موتورولا موتو G پاور پودیم و حالا با گذشت حدود ۱۰ ماه، موتورولا از نسل جدید این گوشی رونمایی کرده که البته قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود.
۱۴۰۰/۸/۲۶

در ماه ژانویه امسال، شاهد معرفی گوشی موتورولا موتو G پاور توسط این شرکت بودیم. حالا نیز که حدود ۱۰ ماه از عرضه آن گوشی می‌گذرد، شرکت موتورولا به معرفی نسل بعدی آن پرداخته که البته به گفته آنها، تا اوایل سال ۲۰۲۲ روانه بازار آمریکا نخواهد شد؛ کاربران کانادایی اما می‌توانند در ماه‌های آتی این گوشی را تهیه کنند.

نسخه سال ۲۰۲۲ گوشی موتورولا موتو G پاور نسبت به نسل پیشین از چیپست جدیدی بهره برده و برخی بهبود‌های جزئي نیز در آن دیده می‌شوند. نمایشگر این گوشی کمی از نسل قبلی کوچک‌تر بوده و اندازه آن به ۶.۵ اینچ رسیده است؛ این پنل IPS LCD همچنان رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ را حفظ کرده اما نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز ارتقا یافته است. چیپست اسنپدراگون 662 به کار رفته در نسل قبل نیز تغییر کرده و حالا یک پردازنده مدیاتک هیلیو G37 در این گوشی به چشم می‌خورد.

 

میزان حافظه داخلی و حافظه رم نیز در این گوشی افزایش یافته و از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نسل پیشین، شاهد استفاده از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی هستیم. مدل سال ۲۰۲۲ موتو G پاور، در نسخه‌ای با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز قابل تهیه است و درگاه کارت‌های حافظه microSD نیز همچنان در آن وجود دارد.

رزولوشن دوربین اصلی این گوشی نیز به ۵۰ مگاپیکسل افزایش یافته است؛ این سنسور دارای گشودگی f/1.8 بوده و دوربین‌های کمکی ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور عمق نسل گذشته آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی اما تغییری نکرده و همان سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0 بوده که درون پانچ هول بالای نمایشگر قرار گرفته است.

موتورولا موتو G پاور از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و از شارژ ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند؛ شارژر گوشی نیز درون جعبه آن قرار گرفته است. متاسفانه با وجود عرضه اندروید 12، این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 11 روانه بازار خواهد شد. این گوشی قرار است تنها در رنگ مشکی به بازار عرضه شده ولی هنوز قیمت آن در کشور کانادا تایید نشده است.

 

در سوی دیگر، همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم؛ موتو G پاور در اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار آمریکا عرضه شده و قیمت نسخه آنلاکد آن از سایت‌های موتورولا، بست بای یا آمازون معادل ۱۹۹ دلار برای نسخه پایه و ۲۴۹ دلار برای نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.

درباره این گوشی مقرون به صرفه موتورولا چه می‌اندیشید؟ آیا این گوشی با چنین مشخصاتی، ارزش خرید با چنین قیمتی را دارد یا بهتر است کاربران به سراغ برندهای چینی بروند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)