خانهاخبار
نام لایکا را در کنار دوربین‌های شیائومی 12 الترا خواهیم دید

نام لایکا را در کنار دوربین‌های شیائومی 12 الترا خواهیم دید

بعد از هواوی این بار نوبت برند چینی شیائومی است که برای دوربین شیائومی ۱۲ اولترا با شرکت آلمانی لایکا همکاری کند.
۱۴۰۰/۸/۲۶

در اوایل سال جاری میلادی، شایعه‌ای حاکی از آن بود که همکاری هواوی و لایکا به پایان رسیده است و این برند عکاسی به دنبال شرکای بلندمدت دیگری است. این قرارداد در سال 2016 شروع شده بود و بعد از آغاز تحریم‌های آمریکا و کاهش سهم بازار گوشی‌های هواوی، در نهایت این قرارداد به آخر خط رسید و سری هواوی P50 آخرین گوشی‌هایی هستند که از دوربین‌های مبتنی بر فناوری لایکا استفاده می‌کنند. شایعات اولیه به همکاری آنر و شیائومی با شرکت لایکا اشاره داشتند. لایکا یک شرکت آلمانی و از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین شرکت‌های جهان در صنعت اپتیک است که انواع دوربین، لنز، دوربین‌های دوچشمی، دوربین اسلحه، میکروسکوپ و انواع لنزهای درمانی را تولید می‌کند. به غیر از هواوی، شرکت پاناسونیک هم از سال ۱۹۹۵ با لایکا همکاری داشته است.

image

به گفته وبسایت Weibo، لایکا با شیائومی قراردادی بسته است و احتمالا شیائومی 12 الترا اولین گوشی این برند چینی خواهد بود که نام لایکا را در کنار دوربین‌هایش خواهد داشت. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال 2022، کمی دیرتر از سری استاندارد شیائومی 12 وارد بازار شود.

شیائومی ۱۲ اولترا از ۳ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۱٫۵/۱ اینچی است و همچنین دوربین پریسکوپی آن زوم ۵ برابری را امکان‌پذیر می‌کند.در حال حاضر مشخص نیست که لایکا دقیقا چه کمکی به تنظیمات دوربین خواهد کرد، اما حداقل می‌توانیم منتظر فیلترهای رنگی و ارتقا کیفیت دوربین پریسکوپی آن باشیم. منتظر خبرهای بیشتر شیائومی درباره این گوشی از جی اس ام باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)