خانهاخبار
مشخصات فنی و زمان عرضه شیائومی ردمی نوت 11t لو رفت

مشخصات فنی و زمان عرضه شیائومی ردمی نوت 11t لو رفت

جدیدترین میان‌رده شیائومی 9 آذر برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد
۱۴۰۰/۸/۲۳

ماه گذشته بود که برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی از سری ردمی نوت 11 متشکل از سه عضو ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس رونمایی کرد. البته باید اشاره کرد که سری ردمی نوت 11 در حال حاضر به طور اختصاصی برای بازار چین عرضه شده است و عرضه جهانی آن با تراشه اسنپدراگون بنابر شایعات منتشر شده به سه‌ماهه اول سال میلادی 2022 موکول شده است. امروز اما گزارشی منتشر شد که اظهار داشت عرضه جهانی سری ردمی نوت 11 از ماه جاری و با عرضه ردمی نوت 11t در روز 9 آذر در هند آغاز خواهد شد. 

image

این منبع همچنین به مشخصات فنی این گوشی هوشمند اشاره کرده است که شامل تراشه سیستم روی چیپ دیمنسیتی 810، نمایشگر 6.6 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی خواهد بود. به علاوه، در بخش نرم‌افزار ردمی نوت 11t با اندورید 11 عرضه خواهد شد و در دو مدل حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی و دو مدل حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

ردمی نوت 11t در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه تشکیل شده از یک دوربین 50 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض است. در قاب جلو نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین این گوشی هوشمند در سه رنگ آبی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی درباره نحوه عرضه و قیمت آن در دسترس نیست. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی نوت 11t جانشین ردمی نوت 10t است که ماه جولای در هند معرفی شد. باید اشاره کرد که ردمی نوت 10t به عنوان نسخه ری‌برند پوکو ام 3 پرو با طراحی متفاوت به بازار عرضه شده بود. در این راستا، به نظر می‌رسد ردمی نوت 11t نیز خود نسخه ری‌برند شده پوکو ام 4 پرو باشد که هفته پیش معرفی شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)