خانهاخبار
رابط کاربری MIUI 13 تا پایان امسال منتشر خواهد شد

رابط کاربری MIUI 13 تا پایان امسال منتشر خواهد شد

به تازگی لی جون، بنیان‌گذار شیائومی جزئیاتی را درباره رابط کاربری جدید این شرکت در میان گذاشته و به نظر می‌رسد که تا آخر امسال شاهد انتشار رابط کاربری MIUI 13‌ خواهیم بود.
۱۴۰۰/۸/۱۴

لی جون، بنیان‌گذار شرکت شیائومی به تازگی صحبت‌هایی درباره رابط کاربری جدید این شرکت‌ و بهبود‌های صورت گرفته در آن کرده است. رابط کاربری MIUI 13 قرار است تغییرات چشمگیری را به همراه داشته باشد که موجب بهبود تجربه کاربران در استفاده از آن خواهد شد.

image

 

وی همچنین تایید کرد که نسخه جدید این رابط کاربری، تا پایان امسال منتشر خواهد شد. شرکت شیائومی معمولا آپدیت‌های رابط کاربری خود را در ابتدا برای نسخه چینی گوشی‌ها منتشر کرده و سپس پس از گذشت چند هفته، نسخه مخصوص سایر کشور‌های جهان نیز این آپدیت‌ها را دریافت می‌کنند.

آقای جون همچنین فرصت را غنیمت شمرده و به بهبود‌های صورت گرفته در MIUI 12.5 جهت افزایش عمر باتری اشاره کرده و گفت که این بهبود‌ها، موجب عمر باتری چشمگیر گوشی‌هایی چون ردمی نوت 11 پرو شده‌اند.

image

 

همانطور که پیش از این و در شایعات منتشر شده شنیده بودیم، MIUI 13‌ قرار است به همراه بهبود‌هایی در زمینه عملکرد و عمر باتری منتشر شود؛ همچنین قرار است رابط کاربری نیز در MIUI 13 نسبت به نسخه‌های گذشته تغییراتی را به همراه داشته باشد. رابط کاربری MIUI 13 برای گوشی‌هایی با سیستم عامل‌های اندروید 11 و 12 منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)