خانهاخبار
سامسونگ از یک شلوار جین با جیب اختصاصی برای گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کرد!

سامسونگ از یک شلوار جین با جیب اختصاصی برای گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کرد!

شرکت سامسونگ به تازگی در حرکتی تعجب برانگیز از یک جفت شلوار جین رونمایی کرده که جیبی اختصاصی برای گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 دارد.
۱۴۰۰/۸/۱۲

شرکت سامسونگ اخیرا با برند فشن Dr Denim همکاری داشته و نتیجه این همکاری، یک جفت شلوار جین به همراه جیبی اختصاصی برای گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 است! این جیب، در بخشی که بالاتر از زانوی شلوار است؛ قرار داشته و برای ابعاد این گوشی تاشو طراحی شده است. نکته عجیب در این شلوار جین، حذف یا بسته شدن تمامی جیب های دیگر در آن بوده که آن را به محصولی کاملا غیر کاربردی تبدیل می‌کند.

image

سامسونگ در هنگام معرفی این شلوار، به این امر اشاره کرده که جیب‌ها چندان به درد بخور نیستند و گوشی‌های جدید نیز به راحتی از داخل آنها به بیرون لیز می‌خورند؛ این شرکت همچنین می‌گوید که جیب‌ها فضای زیادی را به خود اختصاص می‌دهند و از نظر استایل نیز به ظاهر شلوار لطمه می‌زنند. مسلما این صحبت‌های سامسونگ، چندان با عقل جور در نمی‌آید؛ ولی به هر حال داشتن یک جیب اختصاصی برای گوشی تاشویی مانند گلکسی زد فلیپ 3، ایده بدی نیست.

این شلوار، به قیمت ۱۴۹۹ دلار استرالیا فروخته شده و البته یک گوشی گلکسی زد فلیپ 3 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در رنگ‌های مشکی، کرم، سبز یا بنقش را به همراه دارد. اگر نگاهی به سایت سامسونگ بیاندازید، متوجه خواهید شد که این قیمت دقیقا معادل قیمت فروش گلکسی زد فلیپ 3 بوده و در واقع اگر خرید خود را طریق Dr Denim انجام دهید، یک جفت شلوار جین رایگان و بدون جیب را نیز دریافت می‌کنید!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)