خانهاخبار
تصویر جدیدی از لپتاپ لنوو Thinkbook پلاس منتشر شده است که نمایشگر ثاتویه آن را نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از لپتاپ لنوو Thinkbook پلاس منتشر شده است که نمایشگر ثاتویه آن را نشان می‌دهد

براساس شواهد موجود، به نظر می‌رسد نسل جدید لپتاپ‌های Thinkbook پلاس برای کارهای گرافیکی و طراحی توسعه داده شود.
۱۴۰۰/۸/۱۰

دیروز ایوان بلس، فعال و افشاگر مطرح دنیای فناوری، تصاویری از لپتاپ‌ لنوو Thinkbook پلاس با نمایشگر 17 اینچی و نمایشگر ثانویه قرار گرفته در کنار صفحه کلید در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر منتشر کرد. این نمایشگر ثانویه به نظر می‌رسد برای انجام کارهای گرافیکی نظیر رنگ‌آمیزی کردن و طراحی در نمایشگر اصلی کاربرد دارد. به علاوه، صفحه کلید استاندارد، ترک‌پد نسبتا بزرگ و نمایشگر فوق عریض این لپتاپ نیز در تصاویر به راحتی قابل مشاهده است.

image

 

همچنین وجود یک قلم استایلوس در کنار این لپتاپ مهر تاییدی می‌تواند باشد بر این که این دستگاه به طور اختصاصی برای کاربری طراحی ساخته خواهد شد. متأسفانه اطلاعات و جزئیات دیگری از این لپتاپ منتشر نشده است و تنها تصویری از این دستگاه منتشر شده است.

شایان ذکر است که لنوو نسل اول سری Thinkbook پلاس را در رویداد CES 2020 رونمایی و معرفی کرد و سپس از نسل دوم این لپتاپ نیز در ماه ژانویه سال جاری و در طی رویداد CES پرده‌برداری کرد که از نمایشگر بزرگ‌تر و بهینه‌‍‌تر E ink بهره می‌بردند. حالا اما به نظر می‌رسد لنوو ممکن است به دلیل وجود نمایشگر ثانویه در سری جدید Thinkbook پلاس به طور کلی نمایشگر E ink را کنار بگذارد. در نهایت باید اشاره کرد که هنوز مشخص نشده است که منبع اصلی این تصویر چه کسی است اما به احتمال زیاد باید شاهد رونمایی و معرفی این لپتاپ در رویداد CES 2022 که در روز 5 ژانویه یا 15 دی 1400 برگزار خواهد شد باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)