خانهاخبار
ساعت هوشمند می اسمارت بند 6 NFC شیائومی در اروپا در دسترس قرار گرفت

ساعت هوشمند می اسمارت بند 6 NFC شیائومی در اروپا در دسترس قرار گرفت

شیائومی سرانجام ساعت هوشمند می اسمارت بند 6 NFC را که جدیدترین مدل این سری محسوب می شود را در اروپا در دسترس علاقه مندان قرار داد.
۱۴۰۰/۸/۱

شیائومی طی رویداد بزرگی که در نیمه شهریور سال جاری برگزار کرده بود محصولات متعددی را معرفی کرد که یکی از مهمترین آنها ساعت هوشمند می اسمارت بند 6 NFC بود که برای اروپا در دسترس قرار گرفته است. همچنین ازین مدل ساعت هوشمند، نسخه ای بدون پشتیبانی از NFC در اوایل سال 1400 عرضه شده بود. مدل جدید این سری ساعت هوشمند با مشارکت Mastercard برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است.

image

شیائومی از امروز به صورت رسمی ساعت هوشمند می اسمارت بند 6 NFC را در برخی کشورهای اروپایی در دسترس قرار می دهد. برای مثال در کشوری مانند ایتالیا کاربران می توانند به راحتی این ساعت هوشمند را از فروشگاه آنلاین ایتالیایی شیائومی یا آمازون ایتالیا با قیمت 54.99 یورو خریداری کنند.

نکته‌ای که کاربران در هنگام خرید این ساعت هوشمند باید به آن توجه کنند این است که برای خرید مدل دارای پشتیبانی از قابلیت پرداخت یا NFC، از لیست بانک های پشتیبانی شده اطمینان پیدا کنند. تعداد بانک های قابل پشتیبانی از ویژگی این ساعت هوشمند برای پرداخت و خرید، محدود و کم هستند و برای مثال در صورتی که بانک کاربر در این لیست نباشد استفاده از ویژگی پرداخت این ساعت هوشمند فعال نخواهد شد. مدل جدید ساعت هوشمند می اسمارت بند 6 همچنین دارای میکروفون و قابلیت پشتیبانی از Alexa است. می توانید با دستیار صحبت کنید، اما پاسخ نمی‌دهد. با این حال، هر آنچه را که نیاز دارید روی صفحه نمایش می‌دهد.

image

از آنجا که ساعت هوشمند می اسمارت بند 6 NFC شیائومی در بازار اروپا در دسترس قرار گرفته است، از مهمترین ایرادات آن می توان به عدم دسترسی کامل در تمام کشور های اروپایی برای خرید و عدم پشتیبانی از تمام بانک‌ها برای سیستم پرداخت اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود در دسترس قرار گرفتن این دستگاه هوشمند در سایر کشور های اروپایی فرآیندی کند و خسته کننده باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)