خانهاخبار
نسخه هری پاتر ساعت هوشمند وان پلاس رونمایی شد

نسخه هری پاتر ساعت هوشمند وان پلاس رونمایی شد

وان پلاس به صورت رسمی از وان پلاس واچ نسخه هری پاتر ، طی مراسمی در هند رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۷/۲۶

وان پلاس ساعت هوشمند جدیدش را که نسخه ویژه هری پاتر نام‌گذاری کرده، سرانجام امروز در هندوستان معرفی کرد. معرفی این ساعت هوشمند سه ماه زودتر از بیستمین سالگرد اکران اصلی فیلم هری پاتر اتفاق افتاد و اگر از طرفداران سری محبوب هری پاتر باشید، با ظاهراین ساعت که طراحی کلی مدرسه و دانشگاه هاگوارتز الهام گرفته است، حس آشنایی خواهید داشت. وان پلاس قیمت ساعت هوشمندش را 16999 روپیه ( حدود225 دلار) تعیین کرده است و پیش فروش آن را از ۲۸ مهر آغاز خواهد کرد.

image

ساعت هوشمند وان پلاس نسخه هری پاتر با مشخصات دقیق ساعت هوشمند اصلی وان پلاس و همان صفحه نمایش 1.39 اینچی آمولد دایره‌ای خواهد بود که حالا رابط کاربری ویژه‌ای هم دارد. همچنین این ساعت هوشمند جذاب از بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ دارد و در رنگ مسی عرضه خواهد شد. بندهای متصل به این بدنه هم از چرم گیاهی ساخته شده‌اند و نشان هاگوارتز به صورت برجسته روی این بند خودنمایی می‌کند.

image

وان پلاس در ساعت هوشمند جدید و اختصاصی‌اش تغییراتی را در طراحی نرم افزاری این ساعت ایجاد کرده است. در پس زمینه صفحه نمایش این ساعت هوشمند از نشان هر چهار خاندان هاگوارتز از جمله گریفیندور، هافلپاف، ریونکلا و اسلیثرین استفاده شده است و همچنین نمادها و انیمیشن‌هایی با تم ظاهری هری پاتر در سراسر رابط کاربری آن مشاهده می‌شود. وان پلاس همچنین از موضوع اصلی این فرنچایز محبوب (جادو) در بسته بندی این ساعت هوشمند اختصاصی، الهام گرفته است؛ به طوری که جعبه این ساعت هوشمند به خوبی با تم و ظاهر جادوگری مطابقت دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)