خانهاخبار
وان پلاس 9 آرتی در کنار وان پلاس بادز Z2 هفته آینده معرفی می‌شوند

وان پلاس 9 آرتی در کنار وان پلاس بادز Z2 هفته آینده معرفی می‌شوند

وان پلاس گوشی هوشمند 9RT را که محصولی ارتقاء یافته از سری 9 است را به زودی به همراه وان پلاس بادز Z2 طی رویدادی در هفته آتی معرفی خواهد کرد.
۱۴۰۰/۷/۱۶

وان پلاس چند وقته گذشته تایید کرد که در سال جاری برنامه‌ای برای عرضه وان پلاس 9تی نخواهد داشت، اما گویا در عوض، این شرکت تصمیم گرفته تا وان پلاس 9 آرتی را به عنوان نسخه ارتقاء یافته سری وان پلاس 9 در تاریخ ۲۱ مهر ماه به بازار معرفی کند.

image

وان پلاس و پیت لائو که یکی از بنیانگذاران این شرکت چینی است، طی اعلامیه‌ای رسمی در سایت Weibo زمان عرضه وان پلاس 9 آرتی را در تاریخ مذکور در ساعت 19:30 به وقت پکن تایید کردند. طبق اعلامیه رسمی آنها ، شعار «سرعت نام جدیدی دارد» این گوشی هوشمند را همراهی می‌کند.

با توجه به رویدادهایی که وان پلاس در گذشته در چین برگزار کرده است، ممکن است که گوشی وان پلاس 9 آرتی هم وان پلاس 9R در بازارهای اروپایی و آمریکایی عرضه نشود و فقط محدود به چین و هند باشد.

image

وان پلاس همچنین در تیزر اخیر خود تاکیید کرده بود که گوشی جدید وان پلاس تنها محصولی نیست که در رویداد پیش رو معرفی می‌شود. درواقع این شرکت برنامه دارد تا هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز Z2 را هم در این رویداد معرفی کند. طبق اطلاعات منتشر شده، هدفون بی‌سیم جدید وان پلاس از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار است و عمر باتری طولانی‌تری را نسبت به نسل قبلی‌اش دارد. همچنین از ویژگی‌های دیگر این هدفون بی‌سیم می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.2، گواهی IP55، قابلیت کاهش نویز فعال و حداکثر 38 ساعت پخش موسیقی همراه با قاب شارژ اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)