خانهاخبار
پوکو M4 پرو احتمالا اوایل نوامبر عرضه می‌شود

پوکو M4 پرو احتمالا اوایل نوامبر عرضه می‌شود

جدیدترین میان‌رده پوکو قرار است به زودی رونمایی شود
۱۴۰۰/۷/۱۶

در اوایل ماه جاری، مشخص شد که پوکو در حال کار روی پوکو M4 پرو 5G که به عنوان جانشین پوکو M3 پرو محسوب می‌شود است. پوکو M3 پرو اردیبهشت ماه امسال که عرضه شده است و حالا بعد از گذشت پنج ماه نسخه بعدی سری M عرضه خواهد شد. البته شایان ذکر است که تا به امروز تنها اسم و شناسه مدل این گوشی هوشمند مشخص شده است و همچنین پوکو M4 پرو گواهی‌های متعددی در سراسر جهان نیز دریافت نموده است که خبر از عرضه زودهنگام آن می‌دهد.

image

پوکو M3 پرو 5G

به نظر می‌رسد شایعات منتشر شده نیز رونمایی و معرفی زودهنگام پوکو M4 پرو 5G را نیز تایید کرده‌اند چرا که این شایعات ابراز داشته‌اند پوکو M4 پرو 5G قرار است در اواخر ماه اکتبر (مهر) و یا اوایل ماه نوامبر (آبان) برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. البته باید اشاره کرد که پوکو M4 پرو 5G در هند نیز عرضه خواهد شد اما به احتمال زیاد اول برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد که در نوع خود عجیب است چرا که اغلب اوقات گوشی‌های هوشمند در بازارهای چین و هند رونمایی می‌شوند.

از مشخصات منتشر شده پوکو M4 پرو می‌توان به تراشه مدیاتک سیستم روی چیپ و شارژ سریع 33 واتی اشاره کرد که نسبت به شارژ 18 واتی پوکو M3 پرو پیشرفت بزرگی به حساب می‌آید. در نهایت باید اشاره کرد که اگر رونمایی و عرضه پوکو M4 پرو در هفته‌های پیش رو صورت پذیرد، باید منتظر بود تا صفحه رسمی پوکو در شبکه‌های اجتماعی خبر معرفی این گوشی هوشمند را به زودی اعلام کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)