خانهاخبار
مشخصات ایرفون بی‌سیم مقرون به صرفه وان پلاس بادز Z2 به طور کامل لو رفتند

مشخصات ایرفون بی‌سیم مقرون به صرفه وان پلاس بادز Z2 به طور کامل لو رفتند

چندی است که شایعات فراوانی درباره ایرفون بی‌سیم بعدی وان پلاس، یا همان بادز Z2 می‌شنویم و حالا نیز مشخصات کامل این ایرفون‌‌ها به همراه رندری جدید منتشر شده‌اند.
۱۴۰۰/۷/۱۰

چندی است که شایعات بسیاری درباره ایرفون بی‌سیم مقرون به صرفه بعدی وان پلاس، یا همان بادز Z2 می‌شنویم؛ در امروز نیز شاهد لو رفتن مشخصات بیشتری از این ایرفون هستیم و به نظر می‌رسد که شایعات پیشین منتشر شده درباره آن، عمدتا حقیقت داشته‌اند.

مهمترین بهبود صورت گرفته در وان پلاس بادز Z2، استفاده از ۳ میکروفون برای کاهش نویز و طراحی جدیدی است که مانع تاثیر منفی وزش باد بر کیفیت مکالمات می‌شود. این ایرفون‌ها در برابر نفوذ آب و عرق مقاومت داشته و گواهی IP55 را دریافت کرده‌اند. کیس این ایرفون نیز دارای گواهی IPX4 است.

image

 

این ایرفون‌ها از بلوتوث 5.2 پشتیبانی کرده اما دارای کدک‌های پیشرفته استریم صدا نیستند و تنها از AAC و SBC بهره می‌برند. وان پلاس بادز Z2 از درایور‌های ۱۱ میلی متری جهت تولید صدا استفاده می‌کند.

باتری هر یک از این ایرفون‌ها، ۴۰ میلی آمپر بوده و کیس شارژ آنها نیز باتری با ظرفیت ۵۲۰ میلی آمپر دارد. زمان شارژ کامل این کیس، حدود ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد. از لحاظ عمر باتری، کاربران می‌توانند به همراه کیس تا ۳۸ ساعت از این ایرفون استفاده کنند که با روشن کردن قابلیت نویز کنسلینگ، این عدد به ۲۷ ساعت می‌رسد.

بدون در نظر گرفتن کیس اما، این ایرفون‌ها به تنهایی حدود ۵ ساعت دوام آورده که در صورت خاموش کردن نویز کنسلینگ، عمر آنها به ۷ ساعت افزایش می‌یابد که در مقایسه با ۵ ساعت عمر باتری بادز Z پیشین که فاقد نویز کنسلینگ نیز بود، یک بهبود جدی محسوب می‌شود.

image

 

کیس این ایرفون‌ها از طریق پورت USB-C شارژ شده ولی متاسفانه امکان شارژ آن به صورت بی‌سیم وجود ندارد. وزن هر یک از این ایرفون‌ها، ۴.۶ گرم است و وزن آنها با جعبه، به ۴۲ گرم می‌رسد. وان پلاس بادز Z2 در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)