خانهاخبار
گوشی تاشو آنر مجیک X در سه ماهه آخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

گوشی تاشو آنر مجیک X در سه ماهه آخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

مدتی است که خبرهایی درباره گوشی تاشو آنر یا همان مجیک X می‌شنویم و حالا شایعه‌ای منتشر شده که به عرضه این محصول در سه ماهه آخر سال جاری میلادی اشاره می‌کند.
۱۴۰۰/۷/۹

به گفته یکی از افشاگران چینی، شرکت آنر قرار است نخستین گوشی تاشو خود را در سه ماهه آخر امسال روانه بازار کند. گفته می‌شود که این گوشی، شباهت زیادی به گوشی تاشو هواوی میت X2 دارد زیرا تولید این مدل پیش از جدایی این دو شرکت آغاز شده بود. این دستگاه فعلا توسط کارمندان آنر، مجیک X خطاب می‌شود ولی ممکن است نام نهایی آن تغییر کند.

image

مدتی قبل، «جورج ژاو» مدیر عامل آنر اعلام کرده بود که شرکت آنها در حال کار روی یک گوشی تاشو بوده که به عقیده وی، بهترین نمونه در بازار خواهد بود. با توجه به عملکرد بسیاری خوب گوشی هواوی میت X2 و در نظر گرفتن این امر که آنر، با محدودیت‌های هواوی در زمینه عدم استفاده از سرویس‌های گوگل مواجه نیست؛ احتمال این وجود دارد که با عرضه گوشی تاشو تحسین برانگیزی از سوی این شرکت روبرو شویم.

این افشاگر که همان Digital Chat Station است و بسیاری از محصولات تولید شده توسط شرکت‌های چینی را پوشش می‌دهد، عقیده دارد که تفاوت‌هایی میان آنر مجیک X و هواوی میت X2 وجود خواهد داشت؛ اما وارد جزئیات بیشتری نمی‌شود. با توجه به اینکه سه ماهه آخر سال جاری میلادی مدتی است که آغاز شده، احتمالا مدت زیادی تا معرفی این گوشی باقی نمانده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)