خانهاخبار
هواوی واچ فیت ۳ معرفی شد؛ دی‌ان‌ای اپل واچ در یک پوشیدنی دیگر!

هواوی واچ فیت ۳ معرفی شد؛ دی‌ان‌ای اپل واچ در یک پوشیدنی دیگر!

هواوی امروز از نسل جدید ساعت هواوی واچ فیت رونمایی کرد که از نمایشگر بزرگ و طراحی مشابه سری اپل واچ بهره می‌برد.

۱۴۰۳/۲/۱۹

هواوی امروز رویداد بزرگی را در شهر دبی برگزار کرد که در طی آن شاهد رونمایی از محصولات مختلفی مانند یک پوشیدنی جدید، یک تبلت و دو لپتاپ برای بازارهای جهانی بودیم. پوشیدنی جدید هواوی به سری واچ فیت تعلق دارد و با حالا با طراحی کاملا تازه‌ای همراه شده است.

نسل جدید هواوی واچ فیت با دکمه چرخان و نمایشگر مربعی‌شکل خود شباهت انکارناپذیری به سری اپل واچ دارد. البته ساعت هواوی واچ فیت ۳ یک دستگاه مقرون به صرفه است که با قیمت کمتری در مقایسه با ساعت‌های اپل روانه بازار می‌شود.

نمایشگر هواوی واچ فیت ۳

با وزن ۲۶ گرمی (بدون احتساب بندها) و ضخامت ۹٫۹ میلی‌متری، هواوی واچ فیت ۳ محصولی بسیار سبک و باریک به شمار می‌رود. نمایشگر ۱٫۸۲ اینچی امولد ساعت از هر چهار طرف خمیده است. به لطف حاشیه‌های نسبتا باریک، نسبت نمایشگر به بدنه هواوی واچ فیت ۳ برابر با ۷۷ درصد است.

قابلیت‌های نرم‌افزاری و سلامتی هواوی واچ فیت ۳ نسبتاً کامل است که از جمله آن‌ها می‌توان به ویژگی پایشگر خواب، تمرین تنفس، پایشگر ضربان قلب TruSeen 5.5 با دقت بسیار بالا و پشتیبانی از ۱۰۰ ورزش مختلف اشاره کرد.

هواوی واچ فیت ۳

یکی از قابلیت‌های مهم هواوی واچ فیت ۳ کالری‌شمار آن است که برای اولین در سال ۲۰۲۳ میلادی و با ساعت هواوی واچ جی‌تی ۴ معرفی شد. با نمایشگر بزرگ ساعت، هواوی توانسته که تجربه کاربری را نیز بهبود ببخشد و حالا رنگ‌ها و فونت‌ها بهتر به نمایش در می‌آیند.

در حالی که هواوی حجم باتری ساعت جدید خود را اعلام نکرده است، غول فناوری چین تایید کرده که واچ فیت ۳ تنها با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۰ روز کاربران را همراهی کند. با استفاده سنگین، عمر باتری به ۷ روز کاهش پیدا می‌کند. 

قابلیت سلامتی هواوی واچ فیت ۳

متاسفانه هواوی واچ فیت ۳ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و کاربران برای شارژ دستگاه باید از کابل مخصوص آن استفاده کنند.

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی واچ فیت ۳ در سه رنگ مشکی، صورتی، سبز و سفید عرضه می‌شود. قیمت این نسخه‌ها برابر با ۱۶۰ یورو گزارش شده است. البته نسخه بند طوسی آن نیز با قیمت مشابهی روانه بازار می‌شود. مدل بند چرمی سفید نیز قیمت ۱۸۰ یورویی را به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)