خانهاخبار
اپل قیمت آیپد نسل ۱۰ را به میزان قابل توجهی کاهش داد

اپل قیمت آیپد نسل ۱۰ را به میزان قابل توجهی کاهش داد

اپل دیروز فقط نسل جدید آیپد پرو و آیپد ایر را رونمایی کرد و طبق پیش‌بینی‌ها خبری از آیپد استاندارد و آیپد مینی به‌روز شده نبود؛ با این حال قیمت آیپد معمولی را به میزان ۲۵ درصد کاهش داد، که خبر خوبی برای خریداران این محصول است.

۱۴۰۳/۲/۱۹

اپل دیروز در رویداد Let Loose خود آیپد ایر جدید و آیپد پرو جدید را به همراه اپل پنسل پرو معرفی کرد. در حالی که این شرکت نسل دهم آیپد استاندارد خود را که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده بود، دیروز به‌روزرسانی نکرد، اما قیمت آن را به میزان خوبی کاهش داد.

اپل قیمت آیپد نسل ۱۰ را به میزان قابل توجهی کم کرد

از امروز می‌توان آخرین مدل آیپد پایه را با ۱۰۰ دلار کمتر از قیمت اولیه آن که ۴۴۹ بود، دلار خریداری کنید. بنابراین فقط ۳۴۹ دلار برای نسخه وای فای با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، و ۴۹۹ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی باید پرداخت. از طرفی اگر نسخه با اتصال 5G را می‌خواهید، باید ۴۹۹ دلار با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا ۶۴۹ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی بپردازید.

به جز قیمت، هیچ مورد دیگری در مورد آیپد معمولی تغییر نکرده است، به این معنی که شما همچنان یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۱۰٫۹ اینچی با رزولوشن ۲۳۶۰×۱۶۴۰ و روشنایی معمولی ۵۰۰ نیت، چیپست A14 Bionic و ۴ گیگابایت رم، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در جلو و باتری ۷۶۰۶ میلی آمپر ساعتی دارید.

نسل دهم آیپد دارای حسگر اثر انگشت در دکمه پاور است و از وای فای 6 و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید آن را در رنگ‌های آبی، صورتی، زرد و نقره‌ای تهیه کنید.

با این تغییر قیمت در آیپد که توسط اپل اعمال شده، قاعدتا باید شاهد کاهش قیمت آن در بازار ایران هم باشیم، مگر اینکه مشمول قواعد عجیب و غریب بازار ایران شود، که البته اصلا هم بعید نیست!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)