خانهاخبار
مشخصات فنی پوکو C31 رسما تایید شد

مشخصات فنی پوکو C31 رسما تایید شد

پوکو قبل از رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خود برخی از مشخصات فنی آن را اعلام کرد
۱۴۰۰/۷/۷

پوکو فردا قرار است در هند از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی پوکو C31 رونمایی کند. به علاوه، پوکو هنوز اطلاعات کامل این گوشی هوشمند را منتشر نکرده است اما امروز برخی از مشخصات فنی پوکو C31 توسط این شرکت اعلام شد.

image

 

از مشخصات فنی پوکو C31 می‌توان به تراشه هلیو G35 همراه با 4 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد که شاید چندان قدرتمند نباشد. البته هنوز مشخص نیست که آیا نسخه‌های دیگری از پوکو C31 با رم‌های قویتر عرضه خواهد شد یا تنها با نسخه 4 گیگبایتی روانه بازار خواهد شد. نمایشگر پوکو C31 میزبان دوربین سلفی با طراحی قطره‌ای است و  قاب پشتی آن نیز حالتی دورنگ دارد. همچنین پوکو اعلام کرده است.

image

 

پوکو C31 برای امنیت بیشتر با قابلیت تشخیص چهره یا فیس آنلاک و سنسور اثرانگشت عرضه خواهد شد. البته بر اساس تصویری که از پوکو C31 منتشر شده است، سنسور اثرانگشت این گوشی هوشمند در طرفین بدنه قرار ندارد و به نظر می‌رسد این سنسور در قاب پشتی قرار گرفته است. 

image

 

باتری پوکو C31 به گفته پوکو بهبود داشته است و تا حدود 25 درصد عمری بیشتری دارد و بر اساس ادعای پوکو پس از 2.5 سال استفاده روزمره به مانند روز اول بهینه و نو خواهد ماند. شایان ذکر است که هنوز اطلاعاتی درباره قیمت، نحوه و زمان عرضه و همچنین سایر مشخصات پوکو C31 مانند دوربین‌ها منتشر نشده است و باید تا فردا و رونمایی اصلی از پوکو C31 صبر کرد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)