خانهاخبار
اچ‌ام‌دی گلوبال قرار است رویداد رونمایی از محصولات جدید نوکیا را در روز 14 مهر برگزار کند

اچ‌ام‌دی گلوبال قرار است رویداد رونمایی از محصولات جدید نوکیا را در روز 14 مهر برگزار کند

تاریخ رویداد بعدی شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال مشخص شده و در این مراسم باید منتظر نوکیا G50 باشیم.
۱۴۰۰/۶/۳۰

شرکت فناوری اچ ام دی گلوبال که مالکیت برند نوکیا را بر عهده دارد، قرار است در روز ۱۴ مهر از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. در تصویری که اکانت توئیتر رسمی نوکیا منتشر کرده است، تعدادی از گوشی‌های این شرکت همراه با یک جعبه بزرگ قرار دارد که به نظر نشان‌دهنده جعبه یک تبلت است. در این راستا، اگر شایعات منتشر شده پیرامون این رویداد درست باشند پس باید منتظر بود تا گوشی هوشمند نوکیا G50 و تبلت T20 را در این رویداد ببینیم.

image

از مشخصات فنی جدیدترین گوشی هوشمند نوکیا یعنی نوکیا G50 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 480 با پشتیبانی از 5G، نمایشگر اچ‌دی پلاس 6.8 اینچی و باتری 4850 میلی‌امپر ساعتی اشاره کرد. براساس گزارش‌های رسیده، نوکیا G50 از دوریین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در رندرهای لو رفته از نوکیا G50، می‌توان ایربادهای نوکیا را دید که بیانگر آن است که ایربادهای جدید نوکیا قرار است همراه با نوکیا G50 در برخی از بازارهای عرضه شود.

براساس شایعات منتشر شده، در کنار نوکیا G50 قرار است از جدیدترین تبلت نوکیا یعنی نوکیا T20 نیز رونمایی شود که مجهز به نمایشگر 10.36 اینچی، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین تراشه نوکیا T20 براساس شایعات توسط Unisoc توسعه داده خواهد شد اما مدل دقیق و نام این تراشه هنوز مشخص نشده است. نوکیا T20 با اندروید 11 و در دو مدل 4G و وای‌فای عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که نوکیا T20 جدیدترین تبلت نوکیا از سال 2015 و تبلت N1 است.

در نهایت باید اشاره کرد که در کنار این محصولات، نوکیا قصد دارد در روز 20 آبان از یک پرچمدار رونمایی کند که لیست محصولات نوکیا در سال 2021 را تکمیل می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)