خانهاخبار
زمان رویداد بعدی مایکروسافت اعلام شد و ممکن است سرفیس دوئو 2 را در آن ببینیم!

زمان رویداد بعدی مایکروسافت اعلام شد و ممکن است سرفیس دوئو 2 را در آن ببینیم!

مایکروسافت تا سه هفته دیگر رویداد مطبوعاتی سرفیس برگزار خواهد کرد و به احتمال زیاد تلفن هوشمند جدیدش سرفیس دوئو 2 معرفی خواهد شد. حال امیدواریم این نسخه همانند نسخه قبلی دچار مشکل نگردد.
۱۴۰۰/۶/۱۱

به نظر می‌رسد مایکروسافت سه هفته دیگر رویداد مطبوعاتی سرفیس را برگزار کند. این شرکت به تازگی برنامه‌های خود را برای برگزاری یک رویداد آنلاین در روز چهارشنبه 22 سپتامبر (31 شهریور)، از ساعت 11 صبح به وقت محلی اعلام کرد.  برای طرفداران اندروید، جذابیت اصلی معرفی رسمی تلفن هوشمند مایکروسافت سرفیس دوئو 2 خواهد بود. شایعات اخیر و افشای تصاویر این گوشی، نشان می‌دهد که این گوشی در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

در حالی که سرفیس دوئو اصلی از نظر نظرسنجی و فروش موفق نبود، به نظر می رسد که این گوشی دو صفحه‌ای پیشرفت چشمگیری با توجه به سخت افزار دوربین با سنسور سه گانه عقب داشته باشد. امیدواریم سرفیس دوئو 2 اشکالات نرم افزاری زیادی نداشته باشد و همانند نسخه اصلی دچار مشکل نگردد.

image

برای طرفداران اندروید، جذابیت اصلی معرفی رسمی تلفن هوشمند مایکروسافت سرفیس دوئو 2 خواهد بود. شایعات اخیر و افشای تصاویر این گوشی،  نشان می‌دهد که این گوشی در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد. در حالی که سرفیس دوئو اصلی از نظر نظرسنجی و فروش موفق نبود، به نظر می‌رسد که این گوشی دو صفحه‌ای پیشرفت چشمگیری با توجه به سخت افزار دوربین با سنسور سه گانه عقب داشته باشد. امیدواریم سرفیس دوئو 2 اشکالات نرم افزاری زیادی نداشته باشد و همانند نسخه اصلی دچار مشکل نگردد.

علاوه بر سرفیس دوئو 2، انتظار می‌رود رویداد مطبوعات سرفیس، چندین دستگاه سخت افزاری مبتنی بر ویندوز را نیز معرفی کند. بر اساس تصویر تیزر مایکروسافت برای این رویداد، یکی از آن‌ها می تواند تبلت سرفیس پرو 8 باشد. Windows Central اضافه کرده که ممکن است در این مراسم یک تبلت جدید سرفیس پرو ایکس، یک نوت بوک قابل تبدیل سرفیس و یا حتی لپ‌تاپ مقرون به صرفه سرفیس گو 3 را ببینیم.

image

این رویداد کمتر از دو هفته قبل از انتشار رسمی مایکروسافت ویندوز 11 (نسخه اصلی بعدی سیستم عامل ویندوز) برگزار می‌شود. مایکروسافت پشتیبانی سیستم عامل ویندوز را برای اجرای برنامه‌های اندروید از طریق فروشگاه برنامه آمازون ارتقا داده، اما این هفته این شرکت اعتراف کرد که پشتیبانی در هنگام معرفی در دسترس نخواهد بود. کاربران می‌توانند آن را از طریق برنامه ویندوز اینسایدر در ماه‌های آینده آزمایش کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)