خانهاخبار
بازی Skyrim برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس نیز عرضه خواهد شد

بازی Skyrim برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس نیز عرضه خواهد شد

در دهمین سالگرد عرضه بازی محبوب نقش آفرینی The Elder Scrolls V: Skyrim، بتزدا اعلام کرده که نسخه‌ای از این بازی به نام Anniversary Edition برای کنسول‌های نسل نهمی در راه است.
۱۴۰۰/۵/۳۰

به نظر می‌رسد که دوباره قرار است شاهد عرضه بازی محبوب نقش آفرینی The Elder Scrolls V: Skyrim توسط استودیوی بتزدا باشیم. این شرکت اعلام کرده که نسخه مخصوص کنسول‌های نسل نهمی اسکایریم در راه است و بهبود‌های فراوانی را به همراه خواهد داشت.

شاید مهمترین خبر در این بین، عرضه این عنوان برای پلی استیشن 5 باشد. پس از خرید استودیوی بتزدا توسط مایکروسافت، بسیاری از هواداران نگران آینده بازی‌های این استودیو بر روی پلتفرم‌های سونی هستند. طرفداران پلی استیشن حداقل فعلا می‌توانند نفس راحتی بکشند و برای بار چهارم این بازی را خریداری کنند!

image

 

نسخه Anniversary Edition بازی اسکایریم معادل ۱۰ سال محتوا را به همراه برخی ویژگی‌های جدید به همراه خواهد داشت. یکی از این ویژگی‌ها قابلیت ماهیگیری است که در نسخه‌های پیشین این بازی یافت نمی‌شد. اگر بازی Skyrim Special Edition‌ را بر روی کنسول پلی استیشن 4 یا 5 خود داشته باشید، امکان آپگرید به نسخه Anniversary Edition وجود دارد اما این آپگرید رایگان نخواهد بود.

برخی منابع پیش از این ادعا می‌کردند که این آپگرید برای کسانی که نسخه Special Edition‌ را خریده‌اند، رایگان بوده اما استودیوی بتزدا تایید کرده که کاربران باید برای آپگرید Anniversary Edition مبلغی پرداخت کنند. این حرکت از سوی بتزدا با توجه به تعداد دفعاتی که این بازی را برای پلتفرم‌های متعدد عرضه کرده، حقیقتا نا امید کننده است. البته اگر این نسخه از بازی را برای نسل هشتم خریداری کنید، آپگرید نسل نهم برای شما رایگان خواهد بود.

بازی اسکایریم که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده بود، به یکی از محبوب‌ترین عناوین ژانر نقش آفرینی تبدیل شده و فروش بسیار زیاد آن باعث شد تا استودیوی بتزدا آن را در نسخه‌های متفاوتی در طول این سال‌ها به فروش برساند. این بازی در سال ۲۰۱۶ و در پنجمین سالگرد عرضه خود، برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ریمستر شد. نسخه‌ای از آن نیز برای کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ و همچنین هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR عرضه شد.

image

 

نسخه Anniversary Edition‌ بازی اسکایریم در دهمین سالگرد عرضه این بازی، یعنی ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۰ آبان ۱۴۰۰) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)