خانهاخبار
سامسونگ عکسی از گوشی گلکسی اس 21 FE را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد

سامسونگ عکسی از گوشی گلکسی اس 21 FE را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد

تنها چند روز تا زمان مراسم آنپکد سامسونگ و معرفی گوشی‌های جدید این شرکت زمان باقی مانده است و این شرکت کره‌ای در امروز تصادفا عکسی از گوشی گلکسی اس 21 FE را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
۱۴۰۰/۵/۱۸

با وجودی که تنها چند روز تا رویداد آنپکد شرکت سامسونگ که قرار است در آن شاهد معرفی محصولات جدید این شرکت باشیم باقی مانده است؛ صفحه اینستاگرام این شرکت کمی عجله کرده و عکسی از گوشی گلکسی اس 21 FE را که مدتهاست شایعات بسیاری درباره‌اش می‌شنویم، در یک تبلیغ بازگشت به مدرسه و در کنار یک لپ‌‌تاپ گلکسی بوک و ایرفون بی سیم گلکسی بادز پرو منتشر کرده است. این پست حالا توسط سامسونگ حذف شده است.

image

نکته جالب این است که آخرین شایعات، خبر از احتمال به تعویق افتادن زمان عرضه گلکسی اس 21 FE به ماه اکتبر می‌دهند. این گوشی قرار است با نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده‌های اسنپدراگون 888 و یا اکزینوس 2100 و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری عرضه شود.

البته بعید نیست که گوشی نمایش داده شده در عکس، همان گلکسی اس 21 یا اس 21 پلاس به همراه یک رنگ تازه باشد؛ هرچند احتمال این امر چندان زیاد نیست. درباره گوشی گلکسی اس 21 FE چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)