خانهاخبار
تماشا کنید: تیزر کورنینگ از شیشه‌های مقاوم برای لنز دوربین موبایل‌ها

تماشا کنید: تیزر کورنینگ از شیشه‌های مقاوم برای لنز دوربین موبایل‌ها

شرکت کورنینگ را که به واسطه شیشه‌های گوریلاگلس باید بشناسید. این شرکت حالا یک گوریلاگلس جدید مخصوص قرار گرفتن روی دوربین گوشی‌ها ساخته است.
۱۴۰۰/۵/۲

شرکت کورنینگ امروز از شیشه‌های جدید خود برای محافظت از دوربین‌های موبایلی رونمایی کرده که نام آن‌ها را هم گوریلاگلس DX و DX پلاس گذاشته است. این شیشه‌ها درواقع خیلی هم جدید نیستند و روی بسیاری از ساعت‌های هوشمند از سال 2018 تا به امروز دیده بودیمشان. اما اینکه حالا کمی بهبود پیدا کرده‌اند و قرار است برای پوشش دوربین‌ها استفاده شوند، موضوع جدیدی است. کورنینگ می‌گوید که این شیشه‌های گوریلاگلس DX و DX پلاس می‌توانند عملکرد فوق‌العاده‌ای در عبور نور داشته باشند. همچنین این شیشه‌ها مقاومت بالایی هم در مقابل خط و خش خواهند داشت و به طور کل از شیشه‌های معمول که حالا استفاده می‌شوند، بهتر خواهند بود.

بالاتر رفتن شفافیت در این شیشه‌های محافظ باعث شده تا به گفته کورنینگ، ۹۸ درصد نورهای محیطی بیشتری به دوربین برسد. بازتاب نور از روی این شیشه هم بسیار کمتر از شیشه‌های قبلی است که خودش به شفافیت عکس‌ها و فیلم‌ها کمک خواهد کرد. اگر کاربر آیفون باشید، حتما با مشکل بازتاب نورها در شب‌ها و حین کار کردن با دوربین مواجه شده‌اید. شاید بهتر باشد اپل هم مشتری این شیشه‌های جدید برای گوشی‌هایش بشود اما اجالتا، کورنینگ گفته که اولین مشتری این شیشه‌ها شرکت سامسونگ خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)