خانهاخبار
گوشی هواوی نووا 8i در یک رندر رسمی دیده شد

گوشی هواوی نووا 8i در یک رندر رسمی دیده شد

شرکت هواوی مدتی پیش وجود گوشی هواوی نووا 8i را تایید کرده بود و حالا نیز این گوشی در یک عکس رندر رسمی دیده شده است.
۱۴۰۰/۴/۵

 شرکت هواوی در اواخر هفته گذشته گفته بود که گوشی جدیدش یعنی نووا 8i در راه کشور‌های جنوب شرقی آسیا است؛ این شرکت همچنین بخشی از مشخصات سخت افزاری این گوشی را با کاربران در میان گذاشت ولی تا به حال موفق به دیدن ظاهر این گوشی نشده بودیم.

حالا اما یک رندر رسمی از این گوشی در اینترنت توسط Playfuldroid انتشار یافته است که طراحی پشت این گوشی را نشان می‌دهد. همانطور که انتظار می‌رفت، این گوشی طراحی مشابه میت 30 پرو داشته و چهار دوربین در حلقه‌ای در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

image

 

ممکن است این یک خطای دید مربوط به رندر باشد، اما به نظر می‌رسد که لبه های پشتی این گوشی خمیده‌تر از حالت معمول است و فریم کناری نیز بسیار نازک به نظر می‌آید. دکمه پاور که احتمالا سنسور اثر انگشت در آن قرار گرفته و کلیدهای کنترل صدا نیز در بخش راست گوشی و در کنار یکدیگر قرار دارند.

در این عکس شاهد نسخه نقره‌ای این گوشی هستیم و ظاهر نسخه مشکی و آبی هواوی نووا 8i در حال حاظر مشخص نیست. طراحی جلوی گوشی نیز همچنان مشخص نیست ولی به گفته Playfuldroid که افشاگر این عکس است، هواوی از یک نمایشگر حفره دار استفاده کرده و دوربین سلفی در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر گوشی قرار دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)