خانهاخبار
نیسان Pathfinder مدل 2022 معرفی شد

نیسان Pathfinder مدل 2022 معرفی شد

در هفته اخیر، شرکت نیسان از نسل جدید خودروی نیسان Pathfinder رونمایی کرده که افزایش قیمت نسبت به مدل‌های قبلی هم داشته است.
۱۴۰۰/۳/۲۴

نیسان Pathfinder مدل ۲۰۲۲ بالاخره رونمایی شد. این خودرو نسبت به نسل قبلی خود از همه لحاظ پیشرفت کرده است و خب با توجه به این پیشرفت‌ها، قیمت این خودرو هم کمی اضافه شده است.

نیسان Pathfinder جدید با شروع قیمت ۳۴ هزار و ۵۶۰ دلار عرضه خواهد شد که نسبت به نسل قبلی آن یعنی نیسان Pathfinder مدل ۲۰۲۰، حدود ۱۴۳۰ دلار گران‌تر شده است. قیمت پایه این خودرو، از کیا تلوراید و فورد اکسپلورر نیز گران‌تر و از تویوتا هایلندر ارزان‌تر است.

بین تریم‌های مختلف این خودرو، تریم S با سیستم Four-Wheel drive (دو دیفرانسیل) عرضه می‌شود و تریم AWD (چهار چرخ متحرک)  آن ۱۹۰۰ دلار از تریم S گران‌تر است. یکی از تغییرات جذاب و کلیدی این خودرو در مدل ۲۰۲۲، جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک جدید است که جایگزین گیربکس مدلهای قبلی که CVT بود، شده است. تریم SV با قیمت ۳۷ هزار و ۳۵۰ دلار شروع می شود و ویژگی های قابل توجهی از جمله کروز کنترل تطبیقی، صندلی راننده برقی و دوربین نقاط کور را دارا است. قیمت تریم SL از ۴۰ هزار و ۷۴۰ دلار شروع می شود و ویژگی‌های آن شامل صندلی های چرمی، سیستم ناوبری و صفحه نمایش لمسی بزرگتر ۹ اینچی همراه با Apple CarPlay بی سیم است. بالاترین قیمت را بین تریم‌‌های این خودرو، تریم Pathfinder Platinum خواهد بود که از ۴۷ هزار و۳۴۰ دلار شروع می‌شود. این تریم با یک صفحه پشت آمپر دیجیتال، یک هداپ دیسپلی و یک تریم جذاب‌تر برای داخل خودرو عرضه خواهد شد. زمان شروع فروش و عرضه این خودرو هم فصل تابستان است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)